White Penis

HATEHATEHATE.

Det här fick mig att inte vilja äta middag. NÅGONSIN. Så jävla vidrigt. Hur kan man göra så mot de stackrs människorna? JAGFATTARINTE?!

Den jävla äckliga FISKFITTAN som plågar tjejerna om de vägrar bli tvångsmatade borde fan få svälta ihjäl som hämnd i en bur med folk som frossar runt omkring den. En bur med ett löpband inuti och merzbow på högsta volym för maximal tortyreffekt. Vill personligen se till att det blir så.
"Her job will be to make babies and be a soft, fleshy bed for her husband to lie on." är vad hon anser att kvinnans roll är. Om jag fick bestämma skulle hennes roll vara att bli tvångsknullad med baseballträn i alla kroppsöppningar (inte öronen, då dör hon ju. tyvärr!) och såld som sexslav till någon perverterad jävel med bristande intimhygien och en förkärlek för oralsex.
Jag är så arg över det här att jag inte ens kan komma på fler elakheter att skriva, HUR KAN MAN TVINGA NÅGON ATT BLI FET?!?! Jag hade hellre blivit slagen med hennes jävla pinne tills alla ben i kroppen bryts än att äta 14.000kcal om dagen. Enda gången jag reagerat på tortyr av människor med ilska och tårar hahaha. All annan tortyr är bara rolig och högst nödvändig för människor suger. Fett också. Stackars brudar, jag lider verkligen med dem. Inte nog med att de måste bli feta, de måste gifta sig med någon som deras föräldrar valt ut åt dem också! Jag vill inte tänka på hur dåligt de måste må. Nämde jag att de även är för kvinnsig så kallad omskärelse? Kan det bli värre? Antagligen om jag läser på mer om kvinnors situation i mauretanien men jag pallar inte just nu, måste ta en lååååååååååååååååååååång promenad för att bli kvitt alla hemska tankar. Heh...

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0