White Penis

Trololol.

Jag och tillsvidare-sambon talade nyss om att separera. Fick snabbt reda på att jag då måste köpa ut människan. Så jag har inte råd att göra slut. Jag vill inte flytta men jag vill inte vara ihop längre helelr, ORKAR inte bli skrikt åt eller tvingad mer nu. Mår bara sämre och sämre för varje dag som går. Tar ut allt på mig själv för jag vågar inte slå honom. Då skulle han slå mig, jätehårt. Eller sparka mig så att jag börjar gråta för det är så läskigt. Om inte.... Jag hade keinebryserum 24/7. Då skulle jag uppenbarligen inte bry mig. Jag är så ledsen, jag orkar inte. Jag orkar fan itne det är så jobbigt jag vill iten blablabla alltid samma sak vet ni hur svårt det är at bo med en bitch?!? Någon som är världens mest PMSiga diva hela tiden? Antagligen inte och var i så fall jävligt glada för det. JAG ÖNSKAR ATT JAG ALDRIG FLYTTAT IHOP MED HONOM. Jag önskar mer grejer med. Hemska grejer.

Om jag bara kunde uppbringa en slags luktborttagare så kan jag starta mitt projekt hahaha. Jag måste ha ett osynlighetsfilter och en ljudgömmare också så att jag kan greja i lugn och ro. Kommer aldrig gå om jag inte helt plötsligt kommer i kontakt med "alien technology". Får helt enkelt hyra ett litet garage eller något och dampa där istället hahaha. Fy fitta vad kul jag skulle ha. Skulle dricka sprit och skrika asmycket och slamra massor med kastruller och ha små eldar! Och DDT för det får jag inte ha hemma. Jag har en flaska paradimal extra starkt och extra luktfritt DDT hemma hos mama unt papa fast jag och pappa har gömt den för mamma för hon är också rädd för DDT. Jag vill såååå gärna hälla ut det på mjölbaggarna i ängehtene så ni fattar inte. Skiter i ALLT, värsta rebellen här ;) Är inne på min femte redbull för dagen. Hej hjärtflimmer. Fast mitt hjärta är för badass för det. Krävs mer än koffein för att fucka upp det. En gång fick jag nästan en hjärtattack tror jag! Hade typ 200 i puls och det gjorde verkligen ont i hjärtat och hela vänsterarmen. Inte bara ont utan cpjätteont och det var så läskigt kunde inte andas. Men jag klarade mig uppenbarligen. Fick ligga ner i 5 timmar och kräla om jag skulle någonstans. Typ toa. Så fort jag ställde mig upp började det igen ahaha. Nu i efterhand är det asroligt faktiskt, ofta man får en hjärtattack och dör när man är 17 år och pinnsmal. Eller det är kanske då man får en? Svimmade rätt ofta med. Och fick krampanfall! Helt trasig människa. Tyvärr kan jag itne säga att jag var fläckig, då skulle jag ljuga. När jag blir äldre tänekr jag bli fläckig det är fint kanske fläckiga taueringar, finare än leverfelsfläckar. Leverfel, på tal om det. Såg världens äckligaste brud på youtube som liksom.... kläme på sin lever för att kunna kräkas mer eller vad det nu var. Helt sjuk och läskig var hon. Själv är jag trött på min hjärna. Den är för tom. Börjar redan tänka på tankar.


Försökte nyss få ________________ att slå mig lite så jag får cash. Hellre slagen än fattig liksom. Så farligt äre inte. Gör ju ont ett tag men sen blir allt så mycket bättre pengar och saker läker alla sår :DDDDDDDDD SKOJA BA. Eller inte ;)

Kömmentarer
Postat av: Sandy Fännfors

Det gör fan ont i mig att läsa det här.

Kan du inte flytta hem till dina föräldrar igen och låta det aset stanna kvar och ruttna i lägenheten? Jag kan hjälpa dig att packa och allt, bara du får komma därifrån.

Om inte annat så har jag för mig att du är bekant med Frida nymphaea boström? hon behöver ju en roomate.

Skickar styrka!

2012-05-15 @ 09:44:56
URL: http://sandysugarpill.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0