White Penis

aLpHaLaZeR.

Har fått en shoppingsjukdom tror jag :((((
Beställde lite kläder från cyberdog förut idag, gick på runt 1000 kr (HAHAHA FY FAN VAD JAG HANDLAR, 1000KR I VECKAN) eftersom jag såg en asafin limited edition top som ska få mig att bli mer motiverad i min viktnedgång. Man har inte magtröja när man har putmage, det blir världens största modefail då. I alla fall så loggade jag in igen för att hitta bild på den och visa den men GUESS WHAT: den fanns inte kvar, istället fanns där en jacka för 90GBP som är såååå snygg och jag måste ha den i helst både silver och svart. Dock finns bara silver i storlek 36-38, vilket betyder 34-36 och SÅ optimistisk ska jag inte bli att jag ens kan drömma om att bli så liten hahaha. Så det blir den svarta i storlek 38-40 I'm not fat I'm big boned ;) Fast i mitt fall är det faktiskt så, är bredare över axlarna än min kille fast jag knappt har något fett där.


Tog en liten paus i mitt skrivande och köpte jackan :> I svart och i den minst optimistiska storleken haha. Såhär ser den ut:


Men hur jag än letar så hittar jag inte bild på den jag köpte exakt klockan 09:46:55 idag. Antagligen får ni vänta på en bild där jag har den på mig i ett bra tag ehe... Om jag itne genomför min rätt efterblivna plan om snabb viktnedgång. Vill ni höra den? Skiter i svaret, här kommer'e:
Det är mycket enkelt, i en månad får du inte inta annan föda än 1 glas vatten med 1 i sked socker i max 2 gånger per dag och lite selleri max 1 gång per dag. Men man får dricka hur mycket vatten och sockerfria drycker man vill. Gör man det så borde man ju gå ner som bara fan. Antalgigen blir man oproportionerlig och sjuk med, men det jag tror jag kommer faila med är viljestyrkan. Selleri är så jävla äckligt och socker känns onyttigt. HAHA SICK GIRL. Får försöka lägga viktmålet på max 4 månader, kommer nog kunna gå ner minst 5 kilo om jag er dokkti, håll tummarna för mig om det okokok? Vill kunna ha på mig min magtröjegrej innan året är slut. Den var faktiskt dyr!!1


Imorgon, för jag tror inte det blir idag det är sent och jag är cp, så ska jag träffa en rätt ny vän :D Ska bli så kul <3<3

Egentligen måste jag ut och köpa cigg idag, har väl bara 4 kvar. Men jag har inte lust så jag får väl röka fimpar eller cigg utan filter ur fimpburken i värsta fall. Om de utan filter inte brunnit upp. HATA.

Här får ni en bild på Kali när hon var liten som avrundning HEJRÅ.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0