White Penis

*Ljudet av mina inre organ som syntetiserar random skit*

HEI BLÅGGEN. Idag är jag rädd och paranoid. Fast mest arg. På alla kommunister. Som vill ha planekonomi. Egoistisk och jävlig som jag är så blir jag fullständigt livrädd när jag på två månader läst tre serier om folk som vill ha skitig jävla ransomering av ALLT, och en innehöll ett brinnande hat gentemot en stackars författarinna som jag råkar tycka är världens roligaste människa. Vi har typ samma intressen. Egenintresse och cigg och medicin. HAHA. Och så är jag självklart lika übermensch som VEMSOMHELST som älskar pengar, Trodde inte jag skulle kunna tycka samma dom de äckliga nynazisterna i min gamla hemstad, men jag vill nästan skrika HELLRE DÖD ÄN RÖD BUHUHUHU *CUTCUTCUT* när jag förfasas över pengahatet. Hur kan man hata saker? Fattar inte. Gynnar inte min egen situation känner jag, ska då fan inte rösta i nästa valför allt e skit. Haha ska jag väl men ändå.

Sov i tolv timmar inatt. Helt cp. Vaknade av att kudden och mitt högra öra var helt mosade så jag upprepade väl förra nattens mönster med att inte röra mig i sömnen. Gotta love it. Man får vad man förtjänar när man försummar sina grundläggande behov. Vem behöver grudläggande behov egentligen? Det kommer väl bli ransonerat precis som allt annat nödvändigt om det blir shitty fakkin soviet russia av allt. Kostar la för mycket för samhället om folk sover och äter som de ska. Lika bra att vänja sig. Fast jag klarar väl mig rätt bra om jag bara får fkvbuagvghv sitta hemma och så. Behöver bara dator tre klunkar vatten och kanske en banan och lite tandkräm och kanske kläder och något mer typ photoshop och så medicin. Jag läser en bok nu, den är tjock. I den finns det en kille som är typ bäst för han är fläckig och jättesmal och så är han helt cp och gillar jesus. Underbart roande tycker jag. Man ska väl förfäras eller något men jag reagerade med glädje och har nu läst sen i..... går? Förra veckan? Nej igår för annars hade boken varit slut. Har läst 400 sidor på två dagar, läste 250något innan i förrgår på en vecka för jag hade annat att läsa och de första 200 sidorna i fetböcker är alltid lite sega. Säger jag som läster åttapunkterstextmastonten från femtitalet som det visst är modernt att hata. Den var typ 2000 sidor tjock fast borde ha varit tjockare eftersom texten var pyttig. Där var 500 sidor tråkiga. Fast många säger att hela boken var tråkig, tyckte inte jag för jag höll med om det där med pengarna och irl-trollingen mot hela samhället. Vill också trolla. Det gör jag väl nu, kom jag på. Trolltrolltroll.

Back to the sömnproblem. När jag vaknade igår så hade jag sjuhudrafemtio blåsor i ela käften. När jag mot all förmodan åt imorse så råkade jag paja en av dem och nu roar jag mig med att bita av skinn från insidan av underläppen, ovanför min vänstra labrett. Och slicka på tänderna. Jag gör det hela tiden nu, hjärnskada elelr hjärntumör kanske. Ibland vill jag nästan ha en hjärntumör för då tycker folk synd om en och så ser man roliga saker och gråter blod på riktigt. Man kan ha såna som är formade lite som bläckfiskar. Nästan. De sprider långa trådar i hjärnan. Jag är mycket fascinerad av det här och tycker det är lite..... kul, hemskt nog. Om man har en sådan så dör man med nästan 100% säkerhet. Men först blir man helt personlighestförändrad och elak. Och får ont i huvudet. Jag har aldrig ont i huduvet så jag har väl ingen. Bara när jag glömt av att dricka. Hatar att dricka, det är äckligt. Dricker nästan bara då jag vaknar mitt i natten och springer i panik till kylen för att klunka i mig en halvliter pepsi utan att andas. Hände fr någin dag sedan. Helt hemskt! Men lite kul också. Allt som är hemst är kul, bra för din ka enligt mig. Ka är en slags egyptisk grej, livskraft eller något. Hö är kanske ocmså bra för den. På engelska låter det roligt "hay is good for your ka", det var så jag kom på det. Efter jag hoppat på ett höloft när jag var 10 år. Visste vad ka var då med, hö är säkert bra för den. Inte för astma men en sådan har jag inte som tur är, annars hade min ka inte fått hö.


Jag är uppenbarligen psykiskt störd, det märkte jag när jag läste inlägget själv. Kanske borde bo i en garbderob och äta giftiga saker för att leva upp till förväntningarna. Tänk dig smaken som plastpåsar med ett stänk av syra. Tycker synd om er om ni också tuggat på plastpåsar någon gång. Men det är en smak man lär sig att tycka om, precis som cigg och alkohol ;))))) Sen smakar det lite blod i munnen men det är ett tecken på att allt är som det ska. Gratulerar, du är en bättre människa nu.

HAHAHA min sambo sa precis att "du kan inte bara göra saker för dig själv längre"
SÅ MITT SYFTE ÄR UPPNÅTT, någon fattar åh jag är så lyckad <3<3<3
Svarade att jo det kan jag och då var jag en idiot men jag bryr mig inte om honom längre och det känns bra att inte leva för någon annan så jag tror jag ska försöka sluta bry mig om moralbegreppen fullständigt och sjunka ner i en slags sinnesförvirring utan slut.

(seriöst, är jag seriös nu? mest mörk och svår tror jag. fast lite seriös. vet inte.)

Visste ni att man inte behöver massa jävla toluen och sån skit när man har en lever? HEJRÅ.

Drama llama in N.Y

 

Drama llama utanför någons hem D:


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0