White Penis

I'm made out of glue.

Har typ gölz najt mä mej sjelvvvv omgomg tihiihi!!1 Pallade inte hänga mä folk så jag hänger lite själv ;)
Leker bokstavstroende musikfanatiker istället. Det betyder att man gör som de sjunger! (Asså inte rätt benäömning ok jaja fattar dealen men det låter kul i huvudet, keeeey?)
Eftersom J inte är ett stort fan av Nicki (HONHARHJÄRTATMIGENGÅNG!!!!!Hon av alla människor gjorde ett hjärta till mig av alla människor och från en scen av alla ställen. Omg.) så lyssnar jag på henne nurå. Så när hon ba take ur medicationnnn och sen ba there is so much you can take, så gör jag det. Råkar hon säga "I don't know man, I'm shittin' on your whole life" när en vän har av sig måste jag shitta på hela dess liv. TUR ATT JAG HATAR ALLA DÅRÅ SÅ GÖRE INGE. Skoja ba. Måste byta låt innan lil wayne kommer så jag slipper poppa saker med pistol. För sån har jag ingen. Här ska inget poppas. Sämst på att poppa. Doin it wrong, bruises all overrrr. Kul när spacemen 3 kommer på nurå. Haha får sluta leka, kommer la dö om jag måste fria mitt sinne. Kommer lätt tolka det som självtrepanering med konservöppnare.
 
Fan oroar mig still bout tha pengz. Funderar på att sälja lite saker när jag får bostad igen. Hoppas ni köper något då, kommer mest bli kläder tror jag men jaja. Får annonsera på något ställe där jag har fler folk som ser mig.
Btw, någon som har önskemål på saker jag ska blogga om? Vill någon se något (inte min fitta eller så, såvida-ru inte är villig att betala!!!!!!!!!!11!!1111ett.) eller höra något eller vafan vill folk? TACK PÅ FÖRHAND.
 
Nu mår jag bra igen, sådär poff bara :*
How do you think it feeeeels
Jo, bra. Tackar som frågar!
Skulle hoppat och dansat om jag inte var yr som en fyr.
 
Ni kan få en liten låt att lyssna på som avslut på den här röriga ursäkten för ett inlägg. Pusshaj. 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0