White Penis

Jordspärr

Såja såja. Waiting for my man to kom hem från stan och massa möten. Städade lite i lägenheten som överraskning <3
 
 
Åt mackor och något som verkar vara druvsocker. Jaja, ingen har väl dött av lite frukost.
På tv äre någon som blivit lurad på allt av sin man och nu svälter hon och baren någonstans i usa. Boofuckinghoo.
Sitter på mina tår så de går sönder, äntligen vågat sätta i smycke i mitt öra igen.
Lyssnar på Iggy, tror jag ska se honom någon gånmg sådera nästa år ännu vem vet.
Iggy är verkligen en av de bästa artister jag vet, fan vad jag tjurade när jag missade honom när han var på piss out west! Mer än när jag inte såg sisters ooololol.
Måste nu lyssna in mig vilket blir lätt om jag får tag i alla låtar. Och tag. Haha får tag i tag <3
Bomb så snabbt maddafakka gaunny fhlö me!
Flåt. Ska inte göra om låtar sådär bra igen!
BRB röka vid dörren.
Haha devaentesugasugasguadatmanisbad
dvs sugar sugar sugar that man is bad
Det var faktiskt Raw Power.
Visst är jag snäll som röker utanför lägenheten vavava? <3
 
Haha är ensam så jag bloggar störigt för er istället :***
NU SPELAR VI RAW POWER IGEN OCH DEN HÄR GÅNGEN SKA JAG SJUNGA MED OKOKOK <3
Det är den bästa låten med Iggy, har ni någon favvo? Eller ni kanske inte gillar honom, ni kanske gillar typ ny musik, svensk musik kanske? Fan vet jag. Jag ba "nu kommenterar ni vad ni gillar" och ni ba "*EPISK JÄVLA TYSTNAD*" ;*
 
Kan inte alla typ ba... ge mig cash så jag får åka till usa igen? Ni får ju följa med om ni är snälla och ger mig pengar liksom.
 
 
Ok nu kom J. Jordspärr hem ( Jordspärr är ett asbra efternemn jag kom på själv efter att ha hört fel från tvn) så jag ska sluta blogga och umgås lite för vi er så tjeeeera i varann. KUL VA???!?1 <3
 
Pusshej från er hatlingstjej! <3
 
(Ska blogga mer seriöst snart men det lovar jag ju alltid hoho.)
 

Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

Jag gillar såhär en massa olika musikkk, har inte lyssnat så mkt på iggy men gillar den (typ) enda låten jag lyssnat på eeeh "the passenger" heter den! Den är bra, så borde nog lyssna lite mer. Men annars gillar jag typ Depeche Mode, Nicki Minaj, Florence and the Machine, System of a Down och miljoner mer. Ok, pusshej <3

2012-11-08 @ 09:05:43
Postat av: O

haru fått ut exet ur lägenheten än? kramiz

Svar: Inom två veckor!
Jx Cndytck

2012-11-09 @ 16:17:35

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0