White Penis

No new temptations

Ööööh, mina ögonlock är tröttare än... sot! Så jag har underhållit mig med sömn och mat hela dagen. Mest bönor i olika formar av tomat men även godis.Det är en ful hundjävel på tv, ska glo på den och försöka att inte råka komma åt min piercing eller må illa eller somna. HEJDÅ.

ps: förut idag hörde jag en ful liten kvinna säga "sk du gå nu? Men HEJSI DÅSI lilla gumman" till en ful liten gumma/flickanfitta/ungjävel. Då mådde jag illa.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0