White Penis

Boneless anglican,

J har sovit hela dagen. Låter honom, han verkade inte må bra förut. Såg att mina smalben börjar bli smala, man börjar se själva benet genom huden på ovansidan.
Fylla på.
Lyssnar på dresden dolls fast kanske ska starta Nicki så att J vaknar, klockan är ju snart 4 och jag vill ju prata lite med honom för jag saknar honom :*

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0