White Penis

Hosthost.

Eeeh.... raderade senaste inlägget för jag minns itne ens att jag skrev det :')
Men jag är lite stolt över att jag faktiskt kunde skriva lite halvförståeligt i det stadiet jag var i då. Hahahaha.
Minns inte hur jag kom hem, vad jag gjorde eller att jag betedde mig väldigt... underligt. Pratade om balkonger och picnic. DEFUK?!?
Såg en till grej som jag lite halvt minns att jag gjorde men nog önskade att jag inte gjorde. Uuuh. Jaja, it's the gift that keeps on giving så att säga. Om man ska tro det värsta om allt :*
 
 
Fick mina Black Milk-grejer idag! Blev glatt överraskad när storlek S passade :D
Men jag är osäker om jag lägger upp bilder på mig ikäldd bandeu-bh och kortkort kjol på facebook i nuläget, är INTE nöjd med min kropp än fast jag tappat 3cm i midjemått och 2cm runt låren på typ 2 veckor :3
Justeja. FICK inte lägga upp dem för min sambo. För jag visade lite hud. Är så arg, var ju rätt nöjd med hur jag såg ut, tyckte itne att mina höfter såg helt gigantiska ut (bara halvt.) och när jag visade bilderna fick jag höra:  NEJ DET GÅR INTE, DU SER UT SOM EN HORA. Man ba TACK, KUL. Känner mig äcklig när folk säger så :( Mer fet och äcklig, inte hora och äcklig. Det är sorgligt att jag ska ta åt mig så. Försöker göra slut nästan varje dag. Men jag får bara ilska och hot tillbaka och jag orkar inte kämpa mer.
Jag skulle ju varit hos Sofie nu, men jag är så svag sen helgen att jag nästan svimmar om jag står upp för länge. Arga sår, blåmärken, sminka över, men jag skulle göra om det om jag kunde.
Du får..... du får.... inte. Ja nej gör det inte gärna för mig jag bryr mig inte längre.
Jag kunde inte gjort det bättre själv. Jag kunde inte gjort det sämre själv. Jag kunde inte varit smartare och jag kunde inte ha varit dummare. Men det där med vad jag ska stå ut med att bli kallad, jag tycker inte det är ok även om man ber om ursäkt efteråt. Jag kallar aldrig folk för horor på allvar. Ok, ibland kanske men fan inte mina vänner. Eller någon jag sagt att jag älskar. Jag tycker faktistk inte att man kallar varandra för sådant, om man nu inte skulle jobba som det och själv kalla sig för det kanske, men inte mig. Jag är fan ingen hora. Jag har nästan blivit helt asexuell av den här skiten jag får ta. Jag HATAR sex, det är ovärt och äckligt. Allt är ovärt och äckligt.
Tänker på att nästa gång tar jag med min lilla plåtlåda och nästa gång tar jag inte med ångesten och nästa gång är jag inte snäll och nästa gång jag träffar de där jag aldrig borde ha litat på ska jag le som en orm så att de blir rädda, så som man kanske blir om man ser en kobra som spottar en i ögonen ungefär.
 
Ringde återbud till psyk. Känns inte som någon vidare meningsfull aktivitet att gå dit när jag ändå inte vill berätta det som verkligen tynger mig. Jag orkar inte bli tyngd. Jag orkar inte att jag är så dålig. Only time will tell.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0