White Penis

Drone.

Jag mår bättre idag, men sitter och är lite orolig över flera grejer.
Har handlat mer än vad jag har pengar till på kontot för jag tog ut för mycket, ligger i en ful liten hög på golvet. Alltså allt ligger fult på golvet, ser ut som en flock vilda bums dragit förbi.
Måste ta tag i saker. Tråkiga saker.Som att köpa ut folk ur min lägenhet.
Sitter och är så snäll att jag nästan blir rädd, väljer lugna låtar och leker typ att jag är en asviktig vakt som måste vakta en asvärdefull människa. Vi har lite bristande säkerhet här, måste googla hur man bygger fällor. Om det finns superlim så har jag en rätt rolig ide' (VILL INTE KÖPA UT NÅGON. Vill inte träffa någon. Jag är för orkeslös. Enda orsaken till att jag gjorde slut så sent. Vill typ ha asmycket pengar bara sådär.
Fan måste ut imorgon och hämta ut mediciner. Tycker inte om att se världens snällaste vara sjuk. Båda måste ut. FÄLLOR. MÅNGA FÄLLOR.
Sviker Sofie, förlåt.
Valde likgiltigheten istället för intet.
Sitter på en hackad dator. Vågar inte använda tumblr mer, den varnade för intrång. Nu ser väl de vad jag skrev och hackar allt. Fan....., jag har inte ett sd-kort till min kamera, jag vill fota. Hellre inga bilder alls än mobilkameran.
Fick klartecken för att göra en fälla, precis vilken jag vill. PRECIS vilken jag vill. Min gräns går vid bomber, de skulle bara göra saken värre. Men kastrullfälla och två till blir bra. Alltså fällor vafan.
Värre än att jag busringde.
Tänkte försöka några av mina teorier, t.ex "frosten- den frostiga döden" och "kan jag låta bli att kalla folk för de sjukaste smeknamnen jag har på dem" (t.ex margarin/blemman, twofacedbitch2000. Det svåraste är att inte ens försöka säga någons namn när det enda du kan säga är derp)
Goodnight.

Tha bum som gammal.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0