White Penis

GROTABLOOOD.

OMGOMGOMG mina paket kommer snart!
Alternativt:
PISSPISSPISS mina paket har fastnat i stockholm!
Jag skrev nämligen å och ö i adressen, men istället för å och ö står det "ö" och "å"
Kommer nog aldrig fram om det står sådär. Paketnojjarn <3<3
 
Förutom det har jag hunnit roa mig med att försöka få in några bilder i ramarna som hänger i vardagsrummet. Det gick sådär. Först råkade jag sätta mig på ett av glasen så det gick sönder, sen klistrade jag in klistermärken föreställande olika digimons som blev lite dolda av ramarna. Fitta. Men det får va så. Orkar fan inte fixa om skiten igen. Har 5,5 timmar på mig att spel tvspel, sen blir tvn upptagen av massa pissiga antikprogram. Som jag hatar. För jag brukade bli tvingad att se dem med en störig jävel. Och titta i böcker fyllda med antikviteter, minst en gång i månaden. Samma bok i fyra timmar, samma sidor, samma målningar. Jag hatar antikviteter efter det där. Tyvärr, för de är fina. Det enda jag hatar mer är puckobrudar. De finns i flera varianter men alla är lika dåliga. Och jag hatar dem. End of story. Kan nämna fyra st jag hatar mer än de andra. Fast jag tänker inte nämna dem, det är ungefär lika illa att kalla dem vid namn som det var att nämna satan vid namn på 1600-talet. FÖRSTÅR NI VIDDEN AV PROBLEMET. Säger man satan kommer satan och tar dig (satansatansatan), säger man puckobrudarnas namn kommer de och beter sig illa mot dig. Störigt. Vågar liksom inte testa, jag skulle bara attackera dem. Jag attackerade en på krogen en gång, men jag var bara drygfull så jag slogs inte. Sa alla saker jag alltid velat säga till henne. Bruden blev.... tja, krossad. På samma sätt som hon brukade göra med mig in the good ol days. Bitch. Det var fan ett ordflöde utan slut, tio års hat har den effekten på mig.
 
Nu ska jag paketnojja lite till. Buhbyyye.
Såhär blire om jag inte får mina paket DDDDDDDDDDD:
Snabbt och wristigt!!!!!!!1 (Skoja ba.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0