White Penis

HELVETESLIVET.

Trodde vi var vänner, huh?
 
Kunde knappt sova inatt, hade så ont i halsen. Fick inte gå upp och dricka vid 6. Vaknade med jämna mellanrum tills jag gvk upp vid 9, fick gå up då som tur var. Tänkte att idag, idag ska jag krya mig, idag ska jag äta mat och ta min antidepp. Åt min antidepp, åt mat. Kom på att jag inte orkade med IRLpisset. Antideppen motverkar effektene av extralivet. Sambon var inte vän med mig när han vaknade, skällde att jag inte fick värma biffar i ugnen för det luktade. Ångrade att jag ens åt. Har nästan inga cigg, orkar inte gå till netto. Ska väl ändå inte röka när jag är sjuk. Röker ändå. Skyrim buggar värre än mina drömmar. Orkar inte. Har ångest för jag kan inte rymma til Sofie när jag är såhär sjuk. Skrev en inköpslista tilm sambon, han går nog nte till affären åt mig. Måste lägga av med att skriva enligt honom. Nu. Det var inget kul igår enligt honom, jag sa emot. Jag sa att jag inte tänker leva för hans jävla kukigar horskull. Att jag inte vill leva så som han vill. Han hotar med att ringa mina föräldrar. Måste ha cash. Måste. Hur? Jag vet inte, jag kan inte förverkligan cplanen när han bor här. Tror att jag kanske får sälja saker. Ställa in alla sko och tatueringsplaner. Vill inte, det kommer kosta max 20.000, jag måste ha pengar. Jag vill inte ha pengar, jag vill ha ett fungerande förhållande. Måste måste måste så många måsten samtidigt som jag balanserar giftnivåer så att jag kan komma undan med det. Känslokall. Känner inte så mycket längre, allt är meansia uppgifter som måste utföras. Mat är inte en av dem. Har gått ner lite tror jag, inte nog. Måste ha kontroll över något. Imogron får jag pengar, ska hjälpa två vänner. De ger mig pengar. + - noll egentligen. Knase går back på karma, men jag skiter i det också. Det borde vara plus med tanke på hur glada de blir. Kanske spelad glädje, itne äkta vänskap. Vän för att de måste, de behöver mig. Känns viktigt, känns bra. Utbytbar visserligen så vi spelar teater båda två. Vill inte. Nästa år blir jobbigt, klassat och helvete. Har så hög volym i lurarna att jag får hörselskador men jag slipper höra vad sambohelvetet skriker åt mig. Vem fan bryr sig. Jag trodde att han skulle ha ändrat sig. Jag trodde att han var snäll. Jävla hora. Ge mig pengar snälla, jag måste köpa ut honom jag hatar honom sen ska jag dö en långsam död.
 
Jag hatar er. Måste sluta hata, måste sluta bete mig som en jävla hund med mina föräldrar får inte veta. JÄVLA FITTA VARFÖR GÖR HAN SÅ??? Jag får int ens träffa mina spelade vänner jag får inte Radiostyrd Skit jag får inte något. Jag är en slav jag vill inte vara en slav jag hatar män jag hatar mänskligheten och framförallt hatar jag pengar.  Och er. Jävla fula lyckade fittor jag hatar alla lyckade fittor ska döda alla fittor. Kliar frenetiskt insekter under huden, i kläderna, de syns inte men finns nog där. Är ingen idiot. Jag är smart nog för att förstå att de inte finns och att det inte är jag som hatar, det är hon som hatar med hon är de enda jag lyder med glädje och jag gör illdåd i hennes namn men hon är det enda rena i den här världen, utan henne skulle jag aldrig få inre frid. Älskling, du är mitt allt. There will be no night osv. Snöfan loves me this I know för min hjärna tells me so. EHEHEH ska bo i skogen, skriva ett evangelie inget jävla mainfest, manifest är för fittor. Kommer bestå av texter och saker jag hittat och förvanskat. Typ biblen fast fucked up och det ska bara handla om syntes.
 
Hatar er inte egentligen, ni är väärda allt men jag blir lite förvändlad ibland och glömmer av att man inte bör vara ormflickan mot sina oskyldiga vänner. Orm är man bara mot de som förtjänar det. Vargarna och fåren. Vargen tror att den är så jävla bra, att den kan döda alla får, men den ser inte ormen och ormen biter den jävlen i foten och fanskapet dör. The end.
 
Hahaha, nu blev han snäll mot mig. Låter mig inte luras. Vet att ingen går att lita på, att jag måste beväpna mig. Med gift. Satan. Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0