White Penis

I want to paralyze you cuz I only love myself.

Lotteriet. Jag är med i det. Vänta och se. Vinner jag eller vinner någon pissig och undermålig säkerhetsvakt?
Det vet vi inte. Ungefär.
Har börjat med mer onaturligheter också. Nu är det speglar. Jag älskar att bedöma min kropp i speglar. Antingen är det ok eller dåligt, ok är mer än ok det är asfint. Allt under midjan är dåligt. Och överarmarna.Men mitt ansikte är så jävla snyggast att det borde vara olagligt.... haha vafan fick höra att jag nös... det gjorde jag väl inte..... gud, min skalle.... vad pinsamt. Det tar oss till den andra tvångstanken, den om att tvångstankar alltid måste vara logiska. Som det där med toxoplasmos. Det har jag väl inte, tänker jag. ÅHJO, äsger hjärnan. Det haru visst, varför skulle du glömma av saker annars? Det är väl alla abcesser. Men man får bara tocoplasmos om man har ett pissigt immunförsvar. Det har ju inte jag, tänker jag, för det hade jag inte förra året på blodprovet och har nog inte i år heller. ÅHJO säger hjärnan, du har fått katt-AIDS och människo-AIDS på samma gång, detta gör att det inte syns på blodprov, och det är jättemycket farligare för du får AIDS på en gång och hoppar över HIV helt. SÅ, ser en tvångstanke som går ihop ut :)))) Den går väl inte ihop egentligen men fan så mycket bättre än vad det skulle göra annars.
David Bowie är fan asbra. Varför har jag inte lyssnat på honom innan? Eller jag vet men det är pinsamt..... ÅH, OK DÅ BARA FÖR ATT DU TJATAR! När jag var liten tyckte jag att han hade så fula tänder och frisyr så ag inte ville lyssna på honom därför :O JAG VET ATT DET ÄR OTROLIGT KORKAT JA. Jag har alltid varot sådär underlig med utseenden. Hahaha. Mina egna fel hatar jag mest av alla. Vem fan bryr sig om hur någons jävla frilla ser ut om den sjunge bra? Fattarente. Hatade nog allt. Mest mig själv. Det är bättre nu, jag har andra saker att hata. Den första låten jag gillade med Bowie var "Boys keep swinging". För han såg så rolig ut i kostym i videon. Jag är fan inte normal med det där. Finns typ 4 pers jag tyckt var riktigt snygga. Två var skådespelare. I filmer där de gått ner typ 20kg för att passa i rollen. 20kg från normalvikt hehe. Gillar sådär asasas-smala killar. Man skulle kunna ha två samtidigt för de är så smala. De får plats i en liten väska för de är så smala. Eller en skrubb som i den där boken där en kille sa att ingen kunde rymmas i kontrollpanelen OCH SÅ GÖMDE DET SIG EN DÄR- Med pistol och macka. Då älskade jag den karaktären. Den hade typ två tänder men den var nog sexig ändå tänkte jag, för den var ju smal. Så smal att den var fläckig. Jag tänkte mig honom som värsta hunken, fast alla andra karaktäerer ba "eeeew, fan va han stinker alltså kolla håret ba stripigt blä-äckel" jag ba "GRUNGE." de ba "han luktar piss" jag ba "GRUNGE."Sen hade han sjukt bra smak för det där lilla extra när han babblade om ammoniak och såntdera. Vill ha en sån kille på riktigt haha. Som jag ka säga såhär till "SUCKSUCKSUCKING ON THA ASTROGLIDE". Det är finkultur det du. Som GG Allin! Det är fan jättefin kultur. Nu ska jag aldrig mer lyssna på honom i hemlighet :D Fan vad rolig han är egentligen. Är man en dålig människa om man bara "men vafan så tänker jg också öhöhöhöh" när man hör hans musik? Probably. Men jag tycker att jag känner igen mig i typ allt. Tror jag vrider allt så det ska passa mig haha. Gör en film om mig. Ni skulle inte ångra er.
 
Igår fick jag veta en helt sjuk nyhet. Jag kan inte tro att den är sann. Jag VILL inte att den ska vara sann. Ingen har dött eller så, men mitt psyke skulle bli fedt lidande om jag drog till nyhetens källa.
Öööh... jag lyssnar på Boney M och Baccara istället och oroar mig imorgon. Mmm, imorgon. Visst har jag bra musiksmak va? Disco och könsrock och synth!? Den enda genren jag verkligen avskyr är glamrock. Till och med dansband är bättre än glamrock. Kräks av glamrock. Och låten I Feel Good. Det är itne kul, spela inte den för mig. Nej men skyll dig själv om du gör det. Jag spyr på allvar :( En gång var jag på fest och någon satte på den och jag spydde nästan >:( Fast jag hann ut i tid. Hatar även allt på radio flrutom Nicki Minaj och speciellt Lady Gaga. Hejrå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0