White Penis

Näsa näsa näsa hej du får inte nita mig för om du nitar mig så SLÅR JAG IHJÄL DIG

Ligger raklång på golvet och övar på att hoppa upp från liggande ställning. Mamma undrar vad jag gör. ÖVAR säger jag och går upp. Börjar taptaptappa med fötterna i takt med musiken (I FEEL THE BASE, LAHK E FIST, IN MEH FACE) samtidigt som jag tittar på film utan text. Mamma kommer upp och undrar återigen vad jag gör som låter. Föttera säger jag. Mamma blev lite "LOOOOL" och sen undrade hon hur fan jag kunde förstå vad människorna jag tittar på säger (typ "fookin wah ye fookin dickeah" och cuntybawws och massa sånt) och jag ba "men ditt jävla kloko ajma talkkin lyke dis wi the mathil on ål di tahm sen ah wassa twolv (tolv och twelve ihop!!1) årz of dem aiche ye fookin lytla forglömmer" vilket kan översättas till "men jävla cp jag pratar såhär med mathilda hela tiden sen jag var tolv år gammal din jävla glömmare" och han ba "that makes sense" typ. Och jag läser ju massor. Du vet. DUVETDUVETDUVET! Som täcke på engleska, duvet <3 Uttalas typ DU-VAAAAH. Haha. Träffade en asnice kille som hette typ wodsworth på krogen, han var kort och kom från new york och hur gulloig som helst Jag kramade honom och älskade hans kläder och han älskade mina kläder och vi pratade engelska och han förstod mig :DDDDD Han hade fina glajjor och gick alltid in på M.A.C för gratis sminkningar och dog när jag sa vad som hände mig när jag var i N.Y. Sen pussade han mig på kinen och sa att Don't you dare leaving this club without telling me first, promise me that!!1 Eller något och jag ba sure man. Han fick mitt namn dvs min url utan .com och jag hoppas att han hör av sig för han var så jävla rolig och älskvärd :')

Kollade mig i spegeln och fan, jag ser verkligen ut som sju svåra år i ansiktet hahaha, blodig och trött och halvdöd. Förlåt för att jag inte gick ut med er jag lovat igår, kan make it up to you och bjuda er på 2 (två) öl var någon gång när ni kan. Lovar. Jag är snäll egentligen, bara trött och sjuk och några små ovanor. Nu blöder min näsa igen, VA ERE HÄR??+ Jag som alltid (nåja...) varit snäll mot dig nosen, varför gör du såhär?? Är du arg på all metall som sitter i dig? Eller är det nässprayen du hatar? Jag hatar dig. Måste iväg till tanten snart. Kom på att jag ville vara där i typ en timme så det blir shoopdawoopande och sen sover jag kanske över här. Jag kan inte åka tillbaka, på det här stället uppskattar ju folk mina små golvövningar och fotstampande. FAN. Jag är rolig när jag är såhär säger folk, jag frågade varför jag ritade en hipstervarg med vargtröja och tomatsås runt munnen och min kompis bara "för att du är så jävla rolig när du festar" Hoppas jag fotade den. Den är mycket förnedrande och jag hade en speciell person i åtanke när jag ritade den. Typ. Den där texten jag skrev handlade om att alla borde ha niqab så det inte blir någon skillnad mellan könen. Vilket skulle vara något slags skämt som hon skulle bli arg över så jag kunde säga "u mad bro?" men jag kom av mig och började be om "förlåtelse för mina synder ty jag snattade detta kollegieblock och suger på att gå i kyrkan fast guds kraft läker" och massa skit jag inte kunde se vad det stod men jaja, fan det var typ såhär som jag skriver nu fast värre för man kan inte radera felstavade ord IRL när man skriver med bläckpenna så det blev fail och inte ens jag kunde se vad det stod men jag ritade rätt ok ändå. Haha vafan. Hejdå igen.

Rubriken är en låt jag och M kom på när vi var 13 år gamla, den heter "Näsa-näsa" och har matchande handrörelser. Nita betyder inte att slåss på vårt språk. Just sayin' liksom. Måste dra snart, är inte ok att gå ut like this, det både syns och hörs och luktar illa. Haha skojar bara vet inte vad jag menade med det där men det lät kul i fel sammanhang!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0