White Penis

There's something wrong with mah lineeee

I CUT SO MUCH YOU THOUGHT I WAS A DJ.
Nu har gästen åkt hem.
Sitter och snokar runt på nätet, ska på bokmässa imorgon och då behövs mycket snokeri serru. Tänkte få skit signerad (inte skit som i bokstavlig skit då, men SAKER ok) av Nanna Johansson och kanske något av Pirinen men jag strutar i ett par andra som jag inte riktigt delar alla åsikter med. Missar den roliga författaren från förra året då han inte kommer på fredagen. Men imorgon bli det lite fest och så såreebraaaaa. (*så det är bra)
Vill gå på Nicki Minaj igen hahaha. Hon är så snygg.
Måste kolla alla hennes musikvideor nu. Hejdå!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0