White Penis

Den LILLA bubblan.

R kom hit idag igen, fast jag bara varit vaken i en kvart så tyckte jag att det var kul. Framsteg!
Mår bra fast jag knappt sovit. Knäppfesten fick mig lite ur balans. Tål inte längre alkohol i större mängder så jag spydde helt pinsamt lite i munnen, lite på golvet, lite i hinken och mycket i toan. Som vanligt haha.
 
Menmen sånt händer.
Still konstig känsla som lurar i magen dock.
Vill ringa om mina mediciner. Söndag såre går inte.
Däckade i 2,5 tim framför tvn igår,var knappt full för jag ville inte leka med ödet och dricka en gång till.
Missadesupernatural och blev ledsen så jag försökteläga mig men då blev jag ju baraintresserad av J och ville inte sova. Sov kanske 1 tim efter det. gotta luv itt.
Saknar M.
Vill bli rik nu, ska försöka börja läsa någon kurs så jag kan bli programmerare eller unabombercorn, dvs enhörnad version av the unabmber. Med regnbågsman och glitter i svansen. Kanske även rosetter i manen men med en urge to kill.
Vill även bli reistent mot all form av sjukdom, leva i Rapture eller typ New Vegas, aldrig mer ha ångest och kunna ge mer till mina vänner men face ittt pplz it's not gonna happen. Inte i den lilla bubblan. Utanför. Jag ska jbba för att alltid bli ontyckt så jag kan bli rik på det. Hajdö.
 
Innan allt blev knäppt så var jag uppkläd och fin:
Imorgon bokar jag tid för både hår, piercing och kanske tatuering <3

Kömmentarer
Postat av: Timmy

Yeah, det var en fin bild :)

Gosh känns också som man ibland inte kan dricka alkohol i stora mängder, beror väl på vad det är dock:p

2013-02-03 @ 14:07:56

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0