White Penis

"Kuken"

DIN MAMMAS JÄVLA PISSHUS
Lackade just en dino. Lack luktar gott. Hoppas nu glittret jag sprayade dit med ett annat lim fäster ordentligt. Idag var jag och J och shoppade. Fick mina 26.000 idag. Nämligen. Måste betala tillbaka mina föräldrar. Blir automatiskt jude när jag får cash. Jag shoppade Milajki-smycken på extrem rea (25:-,50:- eller 75:- på de flesta sakerna) och 2 par handskar/vantar på Indiska, mat,datorspel och zombiefilm. J köpte en dator.


Jag mår konstigt, det är inte kul någonstans. Jag vill sova och sova och bara sova.

Men när jag köpte jeans fick jag inte ångest(shoppingångest ni vet) för jag hade presentkort på 500:- och köpte två par som är fem storlekar mindre än mina gamla. Sen fick jag en topp av pappa som var ful ihop med min pandaklänning. Jag hatar det, ska gömma alla kläder. På lördag kommer det hit folk. Lite nojjig. Ska vara full och sitta vid min fula jävla dator som nu heter KUKEN SÅR istället för Asus. Kanske, eller inte. Saknar mina kunskaper. Fan vad problemigt allt ska vara då. Allt känns smutsigt och främmande och jag känner mig icke-fin. Ångrar att jag köpte saker, fast det kanske bara är hjärnan som är efterbliven. Vet ej. Vill inte ha såna saker. Vet inte vad jag vill. Typ inget. Kanske måste ut mer. Jag ska iaf tatuera mig snart kanske om det går då ska jag skriva in en fittig jävla drygtext kanske. Varför kan jag inte bara vara glad? Jag har allt jag önskar mig. Jag är så ledsen över att dissa alla, att inte ha råd med allt, att jag köpte dumma jävla dataspel men ingen dator med cd-uttag, att jag måste ge mina föräldrar pengar de små hororna.Varje månad. Ska handla mindre, måste bli en förbättring så vi börjar med maten. Sen ska jag dumpstra saker, J och jag hittade en bumbostad idag som jag vill ska ha skatter i sig. Hejdå.

Justeja, igår blekte jag en väst som J hjälpte mig klippa till! Först blev den röd sen orange och då blev jag lite besviken för det såg mordiskt ut med rödfläckig väst. Sugfitta. Men jag hoppas det blir kul imorgon.
 
Ps: jag hatar min dator jag vill döda allt hejdå.
"Hur jag ska döda allt"

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0