White Penis

Cigg.

Är väl typ frisk nu. Letar fimpar i askfat, har dåligt med cigg, får försöka lägga mig tidigt, försöka ha cash så jag kan köpa nya imorgon. Tråkigt blogginlägg, jag vet. Är lite oinspirerad. Oensperered. Osv.
Vi diskuterar äckliga saker. T.ex att om jag fixade bröstmjölk skulle vi aldrig mer behöva någon form av mjölk. Tror det skulle smaka illa. Vad tror ni?? Illa va? Hahaha.

Nej nu har jag helt slut på skitsaker att skriva om idag. Hejdå på allvar :**************************

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0