White Penis

Don't run my business.

Vart uppe i mer än 5 timmar och uträttat (enligt mig) massor! Kollat tv, köpt cigg utan leg (blev ARJ på kioskmongot i mongokiosken så jag slapp springa tillbaka och hämta hohoho.), slängt glas och kartonger, slängt in 2 tröjor i sorummet, skrattat åt sorgliga tvprogram (haha, orkaner, haha barn som dör, haha killar med vapen som plundrar din mamma) och ätit en halv macka. Funderar på att spela tvspel och så blire tacos ikväll <3
Vi har det så bra ihop, vi ligger mest i sängen men det är soft. Få förunnat liksom.
Blir nog några fräschare dagar framöver där ingen är sjuk.
 
Fattar inte varför människan ville se leg, de har aldrig frågat innan. Om man har massa smink kanske men nu var jag osminkad. Blev helt "wtf, har väl köpt hälsovådligare grejer innan utan leg, ge mig nikotin plox."
 
Usa är så cp. De ba "BUUUUHUUUU vi måste gå 72km de är värre än att mitt hus blev mosat av en jävla fittig vind och alla jag känner förutom en är döda" eller när jag var där och de reagerade som om jag var någon superatlet som orkade gå 5km ner för en pissig gata.
 
Saknar sfärerna. Ska lyssna på sfärmusiken. (dvs gospel HAHAHAHAHAHAHA, men lyssna på't. Kan vara så att jag gillar det för jag gillar gammal musik, 20-50tal typ.) Det var jättelängesen jag såg en sfär. En sudig sfär. Man får fan mer gjort när man springer runt i dem. There is no greater love tralalalala. Har även lite mer pengar så jag kan köpa mer........ cyberdog! 2 tishor och något mer, kanske en playsuit. Nojjar över sjuksköterskemötet om någon vecka. Kommer ju lätt tvingas till vägning och minskad dos medicin >:C Är trött på deras jävla vikthets. Jag vill väga som jag vill, de ska alltid säga att jag är 1. för tjock eller 2. för smal och måste rätta mig efter mitt jävla bmi. FU, jag kanske vill ha mitt bmi på typ 16 eller nåt. Inte fucking 22. Nu jävlar ska ni få sepåfan. Närå. Får lugna mig på shoppingfronten. Får bara köpa tacos idag.
 
Musiktips: Ethel Waters och Big Maybelle. Big Maybelle är nog bäst <3 Hon dog rätt ung osv, av diabetes och annan skit. Men shiiiiit vad engagerad jag är i allt. Kan bero på att nästan alla bra bloggar antingen låst sig eller inte uppdaterats :<
Jag + x antal kilo i somras.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0