White Penis

EN VIKTIG KUNGÖRELSE:

J är hemma igen! Weeeee <3
Har bestämt mig för att äntligen ta tag i en viktig grej nu nästa vecka. En grej jag skjutit upp länge nu: jag ska avsluta mitt medlemskap på gymmet!!!!!!!!!1 Jag hatar gym av hela mitt hjärta. Det finns inget värre. Träning ger mig ångest. Jag känner mig ful och fet och vidrig. Som en svettig flodhäst eller något. Även om jag är smal. Gym är helvetet på jorden, hur fan kunde jag tvinga mig själv till träning förr?!? Hur kan ni tycka om det, ni som gör det? Att träna är hemskt. Jag plågade mig själv nästan helt utan resultat i åratal. Jävla.... naturvidrighet är vare är. Det enda som är kul på gym är löpbandet. Jag är lite ocd-ish när det kommer till dem och brukade spendera tre timmar på dem. Jag gick till gymmet för att springa på bandet, det var det enda som inte gav mig megasuperångest. Bara ångest och rätt mycket stresskänslor. Det har aldrig känts rätt, varken innan eller efter eller under. Bara plågsamt. Men nu är det över. Under de 10 månader jag haft kortet har jag varit på gymmet två gånger. Bara två. Fan vilket slöseri med pengar. Det är pinsamt att jag inte sagt upp kortet tidigare, nästan 400kr i månaden som jag kastat bort på en tortyranläggning jag inte använt mig av. FYFAN!!!!!!11ett

Så nu ska jag och J promenera istället. Hatar att röra på mig men jag vill ge det ett försök igen. Haha, jag är så sjukt dålig <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0