White Penis

Ett ormarrangemang.

Idag tog alla pengar slut när jag köpte mat >.< Eller mat och mat, det råkade met bli godis för jag glömde av vad jag skulle ha när jag väl fått personalen att tömma pantmaskinen vilket tog extremt lång tid då båda satt i kassan och sen fick jag vänta på en derpig unge som skulle panta tre fulla påsar men inte fattade hur man gjorde (fanskapet tog av alla korkar, la allt på fel håll, tryckte in allt osvosvov maskinen var inte glad kan jag lova) så jag fick hjälpa den och det tog skitlång tid så det var inte konstigt att jag glömde av vad jag skulle köpa. Köpte mjölk och chips och chips och kakor och mer kakor typ. Och hallon/ blåbär så jag kan baka. Magen hatar mig redan hahaha. Idag blir det bara potatismos och lite grönsaker. Vågar inte äta något tomatigt (lite tråkigt med bara frystorkad sojafärs, den blir godare om man har i den i en tomatsås t.ex.) för jag fick halsbränna och ont i magen till och från hela natten av all tomatig och kryddig mat igår :< Så det blir mos utan tillbehör idag, bara grönsaker.
 
SÅ NU KAN DU LÄSA INLÄGGET J NU ÄRE KLART HEJDÅ<3<3<3<3<3<3
 
Ni andra kan roa er med en orm utan vit kant som jag målade åt min far för något år sedan! Hejdå och ond natt. Ja inte fan ska den bli god inte! Är väl ingen jävla pussy.
 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0