White Penis

*Har alltid rätt*

(går jag och handlar får jag ju en liten promenad vilket är bra för mina lår.)
 
HATAR ATT GÅ. Hatar lår. Ska börja slacka marathon så jag blir smal. Jaja, ni andra springer era jävla lopp och går på era gym men jag är sjukt lat och har man hittat ett fuskigt sätt så håller man väl sig till det? Vem fan gör allt på svåraste när det finns lättaste Mitt ex hatade mig. Hade också hatat mig om jag var den som ska göra allt krångligt för mig och jag upptäckte att det finns lättare sätt men är för stolt för att kunna medge att det var mycket bättre the easy way. Ni vet läskiga bieffekter av saker man inte vill ha kanske? Turn that frown upsie down ungefär, vänd allt till din fördel. Du kan inte äta, du blir smal. Du har ingen lust med något, bra, du sparar cash. Du kollar på tv hela dagarna, hoppas verkligen du är lika bra som jag och håller dig smart ändå även fast du skiter i nyheterna >:D Fråga mig om en nyhet och ha kul. Jag kan inga nyheter. Möjligtvis att Bioshock Infinite släpps 26 mars och jag har förhandsbokat det och det var typ slut överallt (ultrasuperawesomelimited) men nu ska jag faaaan få det hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0