White Penis

Inget blev rätt.

Inlägg nr.2 som försvann.
Nu får ni aldrig veta varför jag tröttnade på typ allt.
Jävla städningen blir aldrig klar, allt som kan krångla måste krångla.
Har inte spelat tvspel på flera månader. Hinner inte.
Mina händer är för torra för att finnas och jag har inget bankkort så det blir väl M som får bjuda i helgen om vi ses.
Har egentligen inte råd med att hämta ut mina kläder men gör det ändå.
Får sälja lite skit. Kanske det där smycket som jag hatat sedan jag köpte det för ett år sedan. Det var dyrt och ger mig ångest. Jag måste få bort alla saker, all skit all disk all allt.
 
Men om jag åker till mina föräldrar så bjuder de på mat så jag ska se hur mycket de vill betala för. De har redan fått låna ut cash (hur ska jag ens betala tillbaka utan pengar -.-;;;) men jag kan nog komma upp i minst 800 så klarar jag mig livet ut haha. Skoja ba. Månaden ut kanske.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0