White Penis

Nemodemo

Hade en sjukt skev dag igår. Såg en annan dimension i badrummet.
J ska springa och hämta mat nu, nomnom! Vi vaknade skitsent så jag har inte ens ätit frukost hahaha.
Igår åt jag bara lite uppvärmd vegankebab, ananas och 3 bullar så jag är nog trött pga hunger, somnade nästan när vi kollade på film om Abraham Lincoln. Den var tråkigare än jag trodde :<
 
 
 
 
 
 
Ps: presenten var en fårskalle :D Och sen kom mina horn men de var trasiga så jag måste skicka tillbaka em så tjejen som gjorde dem får laga dem åt mig ;_________________________; Som tur är så är hon världens snällaste och betalar både porto  lagar dem gratis. Ska absolut köpa mer grejer från henne, det var ju jävla psthoran som förstörde mina horn!! De är underbara men jag vill inte visa er dem nu när spetsarna nästan är av. Ni kan få se bild på det någon gång, blev skitledsen buhuhuhu. Pusshej.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0