White Penis

TV catastrophe.

Kollade mig i spegeln förut och hatade vad jag såg. So much for gilla sin kropp haha. Världens fetaste lår som inte passar i en enda byxa ungefär. Är inte värdig att ha snygga saker, känns som om jag inte är värdig att shoppa så mycket. Mitt smink är trasigt, kastade sönder det mesta i en psykos som bara är halvt uppstädad. Mår bättre så fort J vaknar tror jag :** Vi ska ha kul sen.

Jag är i alla fall inte brun (ser lite lätt döende ut), har ej tjocka underarmar (även om man kan loosa en cm eller något. Man börjar ana en hint av skelett vilket är sjukt fint och de kanske bara är 14cm tjock nu fan vet jag tänker inte mäta och få ångest), ett fint ansikte (hellre fint ansikte än fin kropp, även om jag har snygga bröst men ni kommer ändå inte få se dem inom en snar framtid.) och långt hår så helt misslyckad är jag inte.

Har så mycket att göra men istället gör jag inget åt det utan nojjar över mitt utseende och förstör. Är sjukt dålig. Hahaha, nästan helt misslyckad, nice to meet you. Det var så längesen jag försökte bryta någon form av ovana. Ovanan att kräkas åt saker jag gillade förr. Ja, ja, skitbra vana att börja med ja vet du vad, det är en smak du lär dig älska. Jag tror jag ska lära mig att älska igen. Mhm. Kontrolleras av dåliga vanor. Har inga bra vanor jag vill förbättra, bara dåliga, gillar dåligt hatar bra måste köpa cigg och väcka J. Ska fråga J om jag ska köpa cigg efter J vaknat.
 
Smink efter att ha varit på i ett dygn. FUFUFU rip smink.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0