White Penis

You'll make such a beautiful body.

Shit vilka sjuka dagar det har varit. J åkte i torsdags och sen dess har det bara gått utför. Min granne tog nästan död på mig, slutade äta och drack knappt vilket resulterade i att jag tappade 3 kilo på 5 dagar och svimmade nästan när jag låg ner. Min superkraft är förmågan att självdö hahahahahhahaa <3 Så A fick komma hit och avbryta självförstöringsprogrammet igår och jag kunde äntligen sova. Läkarmötet idag gick riktigt dåligt. Fick theralen men inget mer. Grät fast pappa var med men han tror inte heller på att jag behöver starka mediciner för att sova och jag vägrar SSRI för det har bara fuckat upp min vikt och nu har jag äntligen fått en vacker kropp som inget ska få förstöra med fett igen. Pappa bjöd mig på sushi och jag var så trött så trött attt jag somnade så fort vi kom hem och vaknade vid 9 med panikångest som väntat.Sen träffade jagb B på stan, pratade om den enda människa jag hatat sen första gågnen jag såg den och fick en snus. Men nu gör jag som J sa när jag ringde och pep som en liten unge och tar en seoquel (har ju uppenbarligen en mild psykos) och samlar ihop hans tröjor och luktar på dem utan att lipa mer nu. 
 
En vilde.
("önskar jag hade en skrivare så jag kunde lägga den här i min grannes brevinkast så hon ser mina muskler")
Mina bästa killar som alltid räddar mig från ondskans makter<3
 
Or Ron-Adiol McHitler!
Hittade honom på ett forum och skrattade!
 Ska kolla lite south park, äta ,lite godis (asgoda veganska skumggummigodisar från netto som heter Tasppy och Pauly- Tappsy ör pandaformade och smakar lakris, Pauly är grisar med cola eller jordgubbe) för J-s skull och däcka med tvn på.. Kanske nåågra chips också. Gonatti så hörs vi igen imorgon.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0