White Penis

Franken-ho! Franken-ho!

F'låt, f'låt! Jag vet att jag är sämst på att blogga! Jag är bara så inne i mina tvspel och har planerat min och älsklings nyårsmiddag hela veckan nu.

För idag ska jag inte festa! Jag ska sitta hemma och spela tvspel, dricka kaffe och sen laga palsternacks + jordärtskocksmos med tzay och... någon sås, kanske sweetchili? Haha

Och kolla på Andy Milonakis-dvdn jag fick i julklapp av pappa :3 ANDY IN MY FAKKIN <3


Håller på att försöka bli vegan på heltid, nämligen. Just nu äter jag veganskt två dagar i veckan. Jag misstänker att om jag skulle gå över till helveganskt på en gång skulle jag faila gravt och börja käka mjölkchoklad, pulversås och ostbågar och sån skit igen bara efter en vecka. Nu har jag det ändå ganska lätt eftersom jag hatar ägg, mest för att de luktar blä och är klibbiga och kommer från en RÖV! Plus att när de kläcks blir de till jättesöta ulliga kycklingar. Om jag skulle ha hönor och en tupp skulle jag inte kunna ta äggen från dem, man kan ju för fan inte döda ullbollarna. Jag gillar inte mjölk heller, för jag mår illa och får ont i magen om jag äter mjölkprodukter, mjölk smakar äckligt, den kommer från en ko-tutte OCH det är kalvens mat och inte människans! Hade en människo-mamma gillat att kalven drack hennes mjölk eller?!?!?!?!?!?!?!?!??! NEJ JUST DET. Och hur ser amhället på en vuxen människa som fortfarande blir ammad av sin mamma?!?! DE SER DEN SOM ÄCKLIG!!!11 Det är bara människor som dricker mjölk i vuxen ålder, och det är ju fan inte ens mjölk från samma art! Varför dricker folk inte kattmjölk då? Eller hundmjölk? Eller kaninmjölk och grismjölk?!?!?! Haha, militanta bruden <3


Jag resonerar så jävla logiskt ibland, jag älskar mina dumma resonemang <3

förresten så tatueade jag mig inte igår för tatueraren var sjuk, buuää. Men eftersom jag ska vara nykterist ett tag nu så har jag ju råd att tatuea mig fler gånger :3 SMARTA BRUDEN VA!!!1

Jag har ett filmtips till er också! Filmen heter Thirst och är en osedvanligt ofräsch vampyrfilm, du måste se den, den är så jävla ofräsch och du kommer att älska den!


HÄR HAR DU BILD PÅ SKITEN SÅ ATT DU VET VAD DU SKA LETA EFTER:




Nej, nu har jag att tvspelet ropar från vardagsrummet.... och kontokortet ropar att det vill att jag ska handla med det på internet, hårfärg vill det köpa, hörde jag nu. Bäst att göra som de vill, annars kanske de strejkar? BUH-BYE!!1

ps: bild på mig som franken-ho:
franken-ho, franken-ho!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0