White Penis

No sleep runs this deep.

Hade en asbra sanndröm förut. Mitt nya kall är att tatuera in cpsymbolen på handen om någon vecka! Jag måste ha den på handen. Den vänstra handen, mellan tummen och pekfingret. Det var helt klart i drömmen att jag måste haha. Var ju hos kusinerna igår då. Fick en wokpanna, muffinsformar och ett badlakan. Tack faster!


Tjurfan blev tjurig av att jag ställde en kastrull i en teflonkastrull. Men så viktigt är det fan inte, jag skiter i om den går pyttelite sönder för jag värmer bara tomatsås i den ändå! Och så är den ful, lite ful är den i alla fall. Och framför allt så ÄR. DEN. MIN. så jag gör vad jag vill med den!


Publicsevicemessagetothepuckobrufromhell: YOU STAY BACK, STAY BACK UNLESS YOU WANT TO RRRRRRRRAAAAHHHHH *CPGABBERMUSIK*
(Visst är det snyggt med mina plötsiga utbrott? Haha.)

Tur att hon inte försöker nästla sig in i mitt liv eller följa efter mig eller så, va. Borde fan infiltrera hennes jävelliv jag också. Bli vän med henens vänner och sen bjuda hem henne och bara HAHA. Eller, det är nog ingen bra idé. Hon får säkert för sig saker. Ska säkert käka upp min katt och lyssna på pissrock. EH. Eller, vill ni joina när jag försöker? Det kommer at bli kul! Promise.


I alla fall så är dagens låt Bad boy for life. Lyssna på den, du måste. Eller inte!
Ok, nu kanske ni behöver en föklaring igen. Varför hiphop, kanske ni undrar? VARFÖR INTE HIPHOP?!? Får man inte gilla hiphop, grunge, synth, goth, pop och black metal på samma gång eller? Det enda jag verkligen har svårt för är kommersiell skitpop, nu-metal och sånt där..... skittechno, eller vad fan det heter. Dubstep? Heter skiten så? Jag vet inte, men jag gillar det inte. Ska det vara hårt ska det fan vara monotont och jävlig och till och med Merzbow är bra i små doser haha <3


ps: hade jag varit svart å hade jag sagt nigger jämt. Hade jag vait mongo hade jag sagt mongo jämt. Nu får jag bara säga damp jämt!

psps: spretigt haha!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0