White Penis

Catsoup.

Mår piss. Allting är bara fel. Felfelfelfel. Jag ser inte ut som jag vill, jag säger inte saker lika smart som jag vill och jag äter inte som jag borde. Varför gör jag så jävla fel hela tiden? Borde träna fem gånger i veckan. Borde äta nyttigare. Borde sova bättre, borde inte glömma av att ta mina mediciner. Är med i ett skittråkigt forskningsprojekt just nu som går ut på att chatta med en arbetsterapeut 2 ggr i veckan. Jag tar det hela mycket oseriöst och hittar på saker som låter bra. Ångrar redan att jag gick med på att bli forskad om. Ledsnade redan fösta veckan och nu är det 7 veckor kvar. Känns som en evighet. Det hjälper inte mitt mående direkt. Nu skrev jag t.ex att jag förtjänar att bli skadad, varför skrev jag så? Allt jag skriver sparas ju, haha, jävla psykobrud. Jag förtjänar ju inte alls att bli skadad, så varför i helvete skrev jag det då? Tics eller något haha. Ska snart iväg och träna med en kompis. När jag lär mig länka bloggskitadresser lövar jag att länka hennes, okokok? PUZ TILL ALLA SMÅ HEZTIZAR!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0