White Penis

Den smutsbruna skruden.

Har ett nytt favoritord. Skrud, heter det. Man kan använda det till allt. Typ som "kan du raka av dig din svartmuskiga skrud är du snäll?" eller "FAN OCKSÅ, jag spillde vin på min nya skrud!" Haha, skrud <3 Läste en novell igår, där stod det "svala i en gyllene skrud" och jag som redan tänkte på skrudar blev glad över att en författare år 1985 (cirka) också tänkte på skrudar! Fan att de gillar skrudar i USA också, tänkte jag och blev lycklig. Lycklig-ARE, med tanke på att jag alltid är lycklig när ja läser böcker. Såvida de inte handlar om djurplågeri för då börjar jag lipa och undrar varför författaren kunde skriva så hemska saker (även om boken handlar om monster som spottar svavelsyra på småbarn, och hugger av folk vid fotknölarna och tvingar dem äta upp sina egna fötter samtidigt som tänderna faller ut)

Fan, det FINNS ingen bok som innefattar vampyrmalar som sprutar syra och äter barn. Bara böcker om vampyrer som offrar barn till satan och aliens som sprutar syra. Och monster som äter barn. Men ingen bok om vampyrmalar från andra sidan och syrasprutande malar från ett parallellt universum som möts och...... orsakar enorm förstörelse i en stackars stad söder om Stockolm. Antar att jag borde skriva den eftersom alla böcker jag läser A.T.M handlar om saker som orsakar skador i småstäder i USA och möjligtvis Sveriges hufvudstad. Och kanske zombies. Zombiemalar? Denna bok kommer att bli episk!

Nu måste jag ta itu med mina kommentarer och inlägg på diverse såååsiala nätverkssidor och sån shitt, sen ska jag sälja shitt! Hejdå <3

Bilden föreställer en terrorist som terroriserar storstäder i Sverige om nätterna!
Den kallas för spökalbinovampyrsatanisthjortkattmalsfågeldampbarn och är svinfarlig.

Kömmentarer
Postat av: FroidaP

DIN BLOGG ÄR MIN FAVVISBLOGG! <3 Kan du inte skriva en bok om vampyrmalar som sprutar syra och äter barn? Åhrr, det skulle bli en bästsäljare :D PUSS fina tjejen <3

2011-08-17 @ 12:57:38
Postat av: Monrou

Älskar din hårfärg Mona, och du sminkar dig så ballt.



Iiih, vi får ta en fika någon dag som vi pratat om<3

2011-08-18 @ 13:51:24
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0