White Penis

BE AWARE.

Hahaha, kaoshelg :DDD
(är lite lyrisk över sfäerer idag så bear with me.)
Den ultimata kaosfyllan är när skitsnygga människor raggar på dig och du tror att de är fula och blir arg. HAHAHA. I vanliga fall blir jag nästan lite glad att någon snygg tycker att jag är snygg samtidigt som jag blir ledsen då människan inte fattar att jag är i ett förhållande och inte vill vara ortrogen. Nu var det extremt den här gågen för mina ögon fick för sig att jävlas genom att låta mig se suddigt, och jag misstog hela tre personer för att vara typ.... skitfula och dryga när de var snygga och snälla och jag skäms verkligen för jag sa säkert elaka saker till dem. Haha. Och fattade inte att min man blev argargARG på mig och dem så jag fick ett helvete sen när vi satt på bussen hem. Så jag fick lova att nyår blir enda festdagen i västsverige för mig på hela januari. Inte sådär exakt då, men jag sa att jag faktiskt måste få dricka vin när jag hälsar på söta Sofie i skåne och det gick an ;)
Ännu värre är det nog att jag råkade dra saöner mitt fina fladdermushalsband från USA som kostade nästan 1000 spänn och att jag säkerligen snackare sönder folk. SORRY.
Nu ska jag försöka att inte skämmas över att jag med stor sannolikhet har gjort bort mig totalt inför snälla människor genom att säga drygfaniga saker till dem. Hehe...


Eller nej, jag ska ju gå och DRÄNKA mig själv eftersom jag bara kan bråka med folk jag gillar....Nej det ska jag inte men ni fattar säkert. Jag har i alla fall lovat mig själv att jag ska ge fan i förhållandet ett jävla tag om detta tar slut. Orkar inte med att aldrig fatta människor och därför feltolka allt som är så jävla uppenbart för alla andra. Om jag t.ex raggar på någon så säger jag mer eller mindre "eeeh.... du är skitsnygg.... LIGGA??!?!??!?!" och inte t.ex "Åhå, vi har samma sinne för kläder och råkar ha samma favoritfilm.... är det ok om jag hänger med dig och köper pommes :>" FÖR SÄGER MAN SÅ MENAR MAN JU JUST ATT MAN VILL FÖLJA MED MIG OCH KÄKA OCH PRATA OM HUR BRA SMAK VI HAR. Inte ligga. Då säger man ligga. Och man blir fan inte sur på mig för att jag är så jävla aspig som jag är för det kan inte jag rå för. Gissa hur jag fixat en så snygg kille, va? Jo jag frågade om vi skulle ligga. Inte om jag fick lyssna på hans jävla Mp3-spelare. Sen gav jag mig inte utan jag skulle bara fortsäta tjata på honom om sex i typ fyra år och se blev vi ihop ;)
Funkar antagligen bara om perosnen du raggar på har aspergers. Vet inte hur bra det där låter i neurotypiska människors öron haha.


Sen vet jag inte om detta har med min AS att göra men jag avskyr när okända människor antingen kallar för saker som bara folk man käner borde säga. Eller när de smygfotar mig :(((
Så störigt.

Sen angående helgen så ska jag redan nu bestämma att nästa utgång inte ska bli lika kaotisk på ett dåligt sätt. Ingen får snea eller något sådant. Och jag tänker fan inte låta min kille hota folk som han alltid lyckas göra bakom ryggen på mig. OM HAN HOTAR DIG SÅ SÄG TILL MIG, OKKKK? För ha är mesig egentligen och om man nyper honom i tuttarna eler kittlar honom så blir han helt svag och pipig och då
kan man ta chansen och fly elelr säga till mig så jag skäller ut honom. Ni behöver alltså INTE sky mig som pesten om ni träffar mig igen för jag är snäll :3 (<- Om du som läser detta är en viss person som råkade bli sparkad i magen av en viss person när en annan viss person råkade pussa dig så FÖRLÅT)



MVH KAOSBRUDEN.

Ps: saknar bebis T'Pring!!!!! <3


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0