White Penis

Don't hit the ground.

Ok, vill ni veta en musik som jag faktiskt skäms över på rly?..... Det är så jävla icke-pk och helt horribelt att jag ens tycker det är bra men.... ibland när jag har druckit lite väl mycket så kan jag plötsligt utbrista i sång, inte vilken sång som helt utan hela fucking jävla horst wessel lied HAHA :((((( JA detta är verkligen riktigt, riktigt pinsamt eftersom folk kan tro att jag är helt elak och främlingsfientlig haha :(((((((
Men det är itne de bästa sången, nej infanterisången är sjukt mycket bättre! För den handlar om handgranater och bomplan och hur bra de där jävla soldaterna måste ha varit med kanoner och patroner. Plus att den sjungs av någon störig tysk gubbe. FÖRLÅT MIG MEN DET ÄR JÄVLIGT KUL MED TYSKLAND :( Jävla tyskland, var ni TVUGNA att vara så jävla politskt inkorrekta på 30-talet?!?! Varför gjorde ni så svängiga låtar som är trallvänliga som faaaen?!?1 HATAR ER.

Men jag lyssnar ju på snäll musik som väger upp all nazism också. Som Merzbow och.... AIDS wolf? Haha <3 Nej man jag gillar ju hippieskit också så jag tycker att ni kan luta anklaga mig för hezt mot folkgrupp nu tack (notera att det endast är jag själv som anklagar mig a.t.m HAHAHA)
Och så har jag en fråga: någon som vill starta ett noiseband med mig? Snälla-snälla? Jag kan redigera musik lite halvbra, men jag är mycket bra på att göra oljud så det väger upp det halvbra klippandet.

Shit vad jag har blivit flipprig i skallen. Märkerdet när jag läser vad jag skriver. Helt kass på att formulera mig typ. Flipprig blir man när man lever för mycket. Då blir det poesi och flipperspel av allt.
Och du vet inte riktigt vilket datum eller år det är men det gör inte så mycket för allt är bra bara bra.
Och du glömmer så mycket men i gengäld får du så mycket, som någon kosmisk strålning och okända färgscheman rätt in i skallen på dig.
Man väljer ju själv när man vill bli flipprig.
Eller efter ett tag är det inte så mycket val längre, det är mer en del av dig som bara händer och inget i världen kan få dig att ändra dig.
Det är som en eld som inte slutar brinna, något underbar elakt som brinner med ett infernaliskt ljus och allt bara försvinner i den där lågan.
Levande död, om man säger så. Det beskriver tillståndet faktiskt. Jag lever men är död. Hela år är bortsuddade ur mitt minne, det är som om jag inte är riktigt mänsklig ibland.
Men efter att ha träffat henne är ingen någonsin helt mänsklig igen.
Som Glupen. Han är helt förstörd. Brukade tala om spöken och tredje sidan med honom.
Han säger att om man hamnar i isoleringscellen ska man bara knäppa med fingrarna och sluta tänka.
Funkar ju på dig, sa jag, som inte har mer förstånd än en neandertalare och på allvar är rädd för spöken fast du är 45 år gammal.
Sen blev jag också rädd för spöken.
Å andra sidan ska han stavas med stort m. Inte jag.
Jag leker inte sönder. Jag lever säkert och kommer inte plötsligt försvinna fem månader i taget.
MY GOSH.

Haha, nu fick ni en knäpp dikt på köpet. BUH-BYE.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0