White Penis

Milkman.

Sitter och funderar på det här med att hitta fina bilder till mi  tatuering osv. Haha, cp. Vill gärna hitta lite fina bilder med typ... stjärnor och glitter! Tatuera in glitter!!!1 Nej, jag ska leta mer bilder och maila dem till tatueraren. Måste även skicka in ett dumt papper till FK så att jag får moneyz för att jag köpte gymkort! Fast jag var ju smart och limmade ihop mitt sista kuvert INNAN jag skrev ner deras adress så nu får jag väl googla reda på den då.

Och så vill jag ha mina haarfärgsburkar som jag beställde igår! Vill tvätta håret lixlixxlixxx. Och sminka mig fint! Blir väl nästa helg, tror jag ska festa två dagar i rad :DDDDDDDD Efter det ska jag köpa löshaar <3 Massor med löshår! Så jag kan ha ett stort jävla cphår!!1

Idag har jag inte-äta-så-mycket-dag. För igår åt jag åtta piroger hahahaha!!!!!!!! SKÄRPNING VA FAN. Så nu får min mage sitta här och kurra för att jag misskötte mig så igår. SKÄMS! Haha. Ska träna idag också, börjar låta som värsta... jag vet itne vad! Men har man betalat för gymkort måste man ju använda det. Väntar bara på att Madde ska sluta skolan så drar jag sen!!1 Vet ni vad som hade varit asgott? SOJAGLASS MED CHOKLADSÅS. Varför har jag slutat måla och rita? Varför? Fattar inte grejen. Kanske måste käka mer medz. Kan ju fråga Darko och Dragan och Barzan eller vad fan de nu kan heta. ALLTSÅ, DE HAR FÖR VÄLKAMMAT HÅR. Du vet sådär läskigt välkammat. Haha, jag kan inte släppa detta ämne. SHITT.

Nej, nu ska jag träna! ADJÖ!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0