White Penis

Moonburn.

Bllluuuuäääääkkkhhhh. Vill inte till gymmet :(((((( Min hjärna är ett fetto.

Tror jag kommer att svimma om jag anstränger mig för mycket, äter ju bara ett riktigt mål mat om dagen. Och det är middag. Sen äter jag annat. Nutrilett, två påsar om dagen, eeeeeehehehhe. Vill nog inte äta gröt till frukost. Åt falafel igår, INTE OK. Det blir för mycket mat bara. Måste ju äta tårta om typ 9 dagar osv. Får spara sig tills dess!


Borde printscreena värsta vackra bilden jag hittade på ärkepuckot, men jag gör inte det om någon betydande person skulle se detta, men det såg mest ut som dubbelhaka och vitgeggig tunga, så det så. Nu vet ni! Ska sitta och deppa lite med Andrew Eldritch pga att ni inte får se stygglesen! Eller, deppa pga att jag måste åka till stan idag igen också kanske. När jag åker till stan ska jag deppa med Peter Murphy. Den mannen kan fan konsten att deppa järnet. Jag skulle sett sisters live med mitt pissiga x en gång, men näe, för det var skola kvällen efter så jag fick inte för mamma. Nej, jag kunde inte hoppa från mitt fönster och rymma, jag försökte testa men då bröt jag nästan foten. Fatta vad nice med sisters och southern comfort och att bli bedragen, helt amazing alltså! Nya Bauhaus skvian är väl sådär, om ni frågar mig. Och sisters har väl inte direkt släppt något nytt vad jag vet. Marilyn Manson ska vi inte ens tala om. Jävla pissrock är vad han spelar nu!!1 Han var superb och nu bara BAJSBAJSBAJSPISSROCKOHYEAH. Nej, tacka fan för 90-talet och att alla artister var bra då. Jag gillar I.N.G.E.N ny musik. Hitta ett nytt band jag gillar, som släppt en skiva senaste året och du får fan 100 spänn. ps: Bauhaus nya skiva är också lite pissrockig, haha :( Nej, för att återgå till puckobrudar. Jag sjunger bättre än dem. Det vet jag för jag har hört. Dem då, och mig själv. Tyvärr gillar både jag och puckobrudarna 80-talet. Fast olika shitt då. Sälja shitt, hahahaha <3 (du kan inte säga shit utan att det triggar mitt "va, ska ru selja shitt nu elle?!?!") Nej man kan inte hypnotisera mig till att gilla ny musik på något sätt-. Det är ju fan som att sammanföra mig med puckobrudar. Drt blir ju som orm och dansmus. Jag är orm, puckfan är dansmus. Hon kan inte gå rakt <3 Jakk lövar. Eeeh, alltså nu måste jag gymma järnet så jag kan spöa skiten ur bruden om vi ses!!!!1

Fast jag gillar flykt mer än... tillflykt. Och gym. 'cause the magical mystery tour has taken me away. DÄR MAGICAL MYSTERY ÄR SHITT!!!!!!!!!!1

Om man säljer shitt får man bo såhär, sälj inte shitt kidz!

 

(ps: cpmatfestival där du kokar crack och äter shitt hahahahahaha)


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0