White Penis

Femtusenhundraåtta bomber om dagen.

Det finns så myket jag vill berätta för er, åh om jag bara kunde <3 Men det kan jag ju inte! Det skulle vara riskabelt och bara lämpat för tysta öron och välvilliga käftar, om man säger så haha.

Kali spydde upp en jävla piskmask igår. DOG.

Men det är inte det jag vill snacka om. Vill bara säjja at ja tenkker på dajj hahaha dö jag hatar allt pissskit ok. Neeeej, inte allt. Är så less på att bli så jävla mobbad bara, hah. Vill vara bara dum. Vill bli frisk nu, vill drika sprit haha. Döda alla parasiter! Shalala <3 Ser ditt jävla ansikte och blir glad. Pinsamt. Jag som är så jävla hård, som aldrig lipar (ok, nästan aldrig) och som aldrig säger nej till en fight vågar itne säga vad jag tycker just nu! SKÄMS BRUDEN, SKÄMS. Vill inte förstöra mitt liv liksom. Haha.......

Behöver dock inte skämmas för hur jag är lagd egentligen. Kan ju inte hjälpa det! Man föds väl som man föds och jag lyckades att födas med hur mycket knäppt som helst <3

Just det ja, ALL MAKT ÅT FOLKE!!!1 Hahaha, philemon arthur, ja jag säger då det, bästa bandet i världen. Ska laga curry ikväll och lyssna på philemon arthur and the dung och inte tänka på piskmask och bara röka typ två cigg. Haha, skrev räka cigg först. Inte räkcigg :((( Och så fick jag min Bang IGÅR! IGÅÅÅÅR, en internetkompis fick den ju typ förra veckan. Alltså fyyyy för den elaka brevbäraren som inte ger mig min post! Nej, nu ska jag diskutera Onkel Kånkel med någon random kille på internet. HÖRS.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0