White Penis

YOU are horrible people

Orkar inte blogga när jag mår såhär dåligt. Vill ha en ny mysig katt att klappa på. Vet exakt hur han ska se ut, choklad eller brunmaskad. Och jag tror att jag vill att han ska komma från Mockfjärdingens eller Golden Siamz och han ska jama jätemycket och vara jättefin och jag ska älska honom för evigt. Typ som med Nemo, som är min favorit a.t.m JA JAG ÄR JÄVLIGT RASISTISK NÄR DET KATTER. Bondkatt går väl an. Hade lovat mig själv att aldrig mer skaffa en, men nu gjorde jag det eftersom jag inte ville ha en död kattunge på mitt samvete. Tror att jag kanske köper min fina katt utan någons medgivande och så får han väl lämna mig om han vill.... JAG HAR JU MINA KATTER OOOOOAOOOAAAAOAOAOAO. Katter är så fina.

När jag ser er jävla fula lycka vill jag sticka ut ögonen på er, den strålar ur ögonen så de måse förstöras. Krossa alla tänderna på er med hammare så ni inte kan flina sådär överlägset åt mig. Fy fan vad jag hatar människor. Vill inte ens gå ut längre. Vill börja knarka och förtvina ungefär. GE FAN I MIG.



JAG HATAR ER JÄVLA SVIN NI BARA SKITER I MIG DÖDÖDÖDÖÖDÖDÖ. Så där fick ni allt! Om jag verkar vara glad för er skull så låtsas jag bara. Jävla fulefanar, ni förtjänar allt ont i världen. Varför får bara jag all skit och ni glider runt på era jävla proverbial räkmackor? Jävla fitthoror. Vill skicka er till arbetsläger och skratta åt er när ni får diskbråck av allt arbete. HAHA, DÖDÖDÖ.

Orkar inte ha hit folk. Vill dricka sprit och lägga mig under köksbordet och rulla ihop mig till en boll. Sen ska jag spy på er. Spydde i fredags, nästan på en katt haha. Säkert den fula katten. Hade blivit ledsen om det var Nemo


Ska återgå till mitt människohat nu. Hejdå.



AAA-HA-HA-HAAAAAAAAA, SIIIIING TOOOOO MEEEEEEEEE OSVOSVOSVOBLURSVOSVOSVO.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0