White Penis

Nej.

Omg, det är lördag! Var ju fredag nyss. Fan hände? Skyrim antar jag. Tiden har en tendens att försvinna när man spelar Skyrim.

Måste vara uppassare åt min fakkin sambo också, störigt eftersom jag faktiskt är jääävligt upptagen med att photoshoppa och giffla massa grejer. Han är trött säger han, så då måste jag fixa allt. Även stol under fötterna och energidricka i glas med minst tre isbitar. Är nog trött jag med, fast jag ignorerar det bara. Eftersom sömn är överflödigt så sket jag i det och spelade tvspel istället <3 Fast mina ögon tyckte inte alls att det var en bra idé, nu strejkar de genom att vägra fokusera!!11 Haha, vilka problem alltså. Värre än cancer, krig och fästingar tillsammans. Men man måste ju tänka positivt (POSETIVT menar jag, stavvneng e inte min grej asså, hatta skolan.) och se fördelar i nackdelarna: Nu vet jag hur det är att ha någon form av synfel. Det är skitjobbigt. Fast jag kanske kan köpa glasögon som jag endast har då jag glott för länge på skärmar, om jag hade et par såna så skulle jag kanske se normalt nu och kunna spela med normal synskärpa. OMG DO WANT.

Flamsigt värre alltså. Mycket enklare att fjanta sig än att vara seriös. SKA ALDRIG MER VARA SERIÖS.

Sådär skämtsam var jag i.....lördags? Haha måste det ju ha varit.
Ögonen var cp hela dagen iaf.

Idag är de normala igen. Och jag spelade dead space 2 förut utan att röra en min! Avtrubbad is the shit <3 Förra året skrek jag av skräck åt spelet och vågade inte spela alls. Nu är det mest "aha, det ska vara läskigt nu? Fan vad uppenbart att de vkommer monster i barnrummet!!!1" Eller "Jaha, nu släcktes visst allt ljus. Då kommer det väl en hord med äckliga köttsaker strax" Det enda som skrämmer mig är att jag inte har stort inventory nog. Kanske skulle bli rädd om jag var trött.


Helt random sådär så tog jag en lten klunk vodka i hopp om att min kropp ska förädla sig. Haaaaaaaah. Hittade julrea på kemikalier. Hahaha jag dör.

DÖR. Vill inte ha ett förhållande längre.

ps: funderar på att flytta till random stad i sverige! Finns ju lägenheter som är svinbilliga. I Mariestad men ändå.

Kömmentarer
Postat av: Sofie / lovelost

Hit till oss! Till MIG! :* Kom hit så ska jag hålla om dig och berätta hur fantastisk du är. <3 <3 <3

2012-05-18 @ 21:26:19

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0