White Penis

Gin och.... is?

Så. Orkade inte åka till sta med J efter vi fått besök av en liten och skäggig man som bjöd på både gin och öl. Fast ren gin, Haha. Bestämde mig för att därför försöka leta upp pappas present istället för att köpa en ny. Palla sånt när man är full va.
Fittigt jobbigt att sova själv inatt, J drog ju till pus mountain för några minuter sen.

Min mage gillade inte gin. Haha ajajbluäh,
 
ps: hittade presenten! :DDDDDDDDDDDDDDDD <3<3<3 Och drack upp min gin. Good girl.
Lilla jag -09. Fan, var lite söt ändå nu såhär i efterhand! Saknar mitt svarta hår ibland men det kommer inte tillbaka än på länge, har för många färger att beta av innan ;*

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0