White Penis

HOW DID U GUIZ KNOOOOOW?

FAST DET SLOG MOG JUST ATT OM JAG HAR TUR ÄR JAG INTE SJUKSJUK BARA SJUK. Känner mig som en jävla försökskanin som jag själv forskat på. Forskare och kanin. Haaaaah!
Intalar jag mig detta blkir jag frisk om en timme och kan köpa cigg. Brabra. Om jag skulle läsa tidigare inlägg skulle jag slå mig med hammare på typ armen såren går av och sen åka till sjukhuset ch få medicin så jag inte har så jävla ont i armen. Sounds like a date.
Men inte om vi ska till stockholm. Hoppas. Ska kolla smallville det är så trök. Hejrå.
 
(asså j vakna jag vil fråga dig en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaak och jag är hyperaktiv för jag sov för länge inatt, blir så när man är van vid en gång per max 72hrs eller van vid att typ låta såhär "assåruvertattduintekansättalingonitaket ALLA FATTAR UTOM DU. Oh wait, sov bara LOL JK." OOOOOOOOOH WE'VE GHOT A  BADAZZZZZZ OVAR HERE.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0