White Penis

Kapten uppenbar

Top 5 kroppsgrejer jag hatar:
1. Bajs
2. Kräks
3. Kiss
4. Svett
5. Snor

Top 5 andra grejer jag hatar:
1. MIN JÄVLA HOREKONOMI
2. Att jag inte sett att BM hade släppt massa nya designer och nu är alla slutsålda för de var limited
3. Mitt ex som gjorde så jag inte har 100.000kr att köpa skit för utan nu måste klara mig på typ 20.000 som är en jävla skitsumma man spenderar på två månader om man är jag och dumihuvudet för några månader sedan men det resulterade i fett mycket party och prylar
4. Att jag måste spara mina 20.000 så jag kan köpa viktiga saker som en katt/en råtta eller andra viktiga prylar som gäller min bostad och mitt liv (alltså J köper resterande hälft katt/råtta så vi har en var och två så de inte är ensamma. Mina ska nog heta Amon om det är en katt och inte Amon om det är en råtta för det namnet har jag sparat till en katt eller hund sådetså. Alltså tänkte ha två hundar som heter Ralf och Rolf före hade en kille som hette typ.... Amon. Fett va? Han var fett kool. När jag blir rik ska jag köpa hans hus och ba hyra tjänstefolk som jag kallar för något typiskt tjänstefolksnamn (nej nej I won't go there lugna er..... magda?... haha förlåt.) och behandlar som skit. Ska även köpa ascoola vapen och en jävla massa guld och så ska jag trolla hans dotter ashårt och typ bjuda in henne och ba BANGBANG jag skjuter dig och slårej med tegelsten like in the good ol days fast nu kom jag på att han nog inte sköt sina ungar, så jag får la skrika död åt zog eller något lika trolligt.)
5. Samhället. Det ger mig inte pengar som det ska. Jag ska ha femton miljoner dollar minst. Om jag hade det skulle jag:

1. Köpa huset i Polen
2. Köpa alla kläder och saker jag vill ha
3. Köpa allt jag vill ge till folk i present så de blir asglada. Då menar jag alla mina vänner, har vi setts irl och jag sa att jag tyckte du skulle vara min vän eller något i den stilen + att vi snackar ofta så äru min vän och kommer därför gynnas som fan om jag blir rik som fan. Har fan tänkt ut prylar till alla. Eller ja, jag ser prylar och tänker på specifika personer. Seriöst många personer, ibland ser jag elaka prylar och tänker på elaka personer. Tänker ge någon typ AIDS. Det fiar man lätt om man ser någon med aids. Inte kool-aids utan den icke-pk varianten. Alltså jag har nog en present åt alla jag anser som vän eller asmycket ovän. Fast de till ovännerna (eller folk jag stör mig lite smått på men ändå umgås/pratar med ibland) är så jävla elaka, jag vet inte om jag vågar ge såna saker. Bum-hatt, AIDS, skaldjur, såna där små påsar som ligger i medicinburkar omgjorda till något man tror man kan äta utan att dö, en fet misshandel, radioaktivt avfall osvosv
4. Köpa blood diamonds
5. Köpa blingiga smycken gjorda av mina blood diamonds i form av:

1. ett satans jävla evil satanskors
2. en atombomb
3. ett piller
4. hello kitty
5. enhörning

top fem reasons det aldrig kommer inträffa:
1. jag köper för mycket skit
2. jag köper för mycket SKIT
3. jag slackar bara
4. jag kommer aldrig palla bli bra på något man blir rik av
5. alla mina idéer om hur jag ska bli rik är högst illegala. Vill vara knark och horbaron eller något, verkar rätt soft. Kan ha vapen med diamanterna på då. Och en hatt och ett harem av slavar och typ eldkastare och köpa alla medlemmar ur mara 13 så de jobbar för mig och jag får skratta åt att de har siffror i ansiktet men eftersom de jobbar för mig kan de inte döda mig för jag har allt knark, alla vapen och ALLA horor i världen och typ nordkorea så det lönar sig inte att försöka för om jag har hela nordkorea så har jag atombomber och då blir det skitsynd om hela jorden fast inte mig för jag ska ha en bunker precis som i fallout.

Den egentliga orsaken är väl att jag köper för mycket skit. Palla.

Fan vad ni gillar att jag skriver som en kulspruta och så.
Tror det kommer folk hit sen. Fan vad synd om han som kommer om han nu kommer. Får spela Skyrim och ej prata. Tur att ingen är här nu. De skulle dö. Nej J kommer sen, J kommer nog dö av tjat. Ibland reagerar jag fel på saker. Ni vet typ sömntabletter, man ska bli trött men jag blir cp-pratig och alla ba vafan sov vafan sluta tjöta vafan nu ska JAG sova och jag ba vafan vem sover inte jag hihihohohahahehe.

Stackars läsare. Igår hade jag tolv! Ska hora lite på nätet. Sen fota mig själv och spela Skyrim och städa. Det kommer ta några dygn men det är bara den tolfte haha åhnej julen är förstörd. <- det där fattar bara jag och typ två pers. Eftersom jag hatar julafton. Julångesten ni vet, den kommer varje år. Börjar dagen med att äta allt jag vill. Jag är inte vegan på julafton, då är jag vegetarian. Sen får jag asmycket ångest och mildrar den med att äta upp all medicin. Sen får jag julklappar som jag typ inte bryr mig om för jag bryr mig bara om datorn sen på natten bryr jag mig bara om tvspel sen nästa dag är jag cp och då åker jag hem och tvingar den jag bor med hetskolla på alla mina presenter. I år blir det bättre, då blir det kul efter jul också. Efter julångesten. Den får jag pga att jag ätit djurens kroppsvätskor, mina mediciner och mat och att jag är lite melankolisk och tänker på att jag inte gjort något på ett helt år och att jag inte vet vilken dag det är och att jag inte tvättat håret eller duschat på flera månader kanske. NASTY FO LIFE.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0