White Penis

Look on the bright side suicide.

J åkte till gbg och ölae med vänner. Jag har sån fet jävla ångest att jag inte kunde följa med. Fixade lite ärenden iställert och lyckades hålla bort panikattacken tills jag kom innanaför dörren. Då grät jag hysteriskt en timme. Dopamin osv. Dricker lite absint och käkar benzo. Märkte att jag blev trött, fick en till panikångestattack och bankade huvudet i väggen allt vad jag kunde. Jag haatr att sova, sova ger mig ångest. Jag är så orolig. Jag fick följa med men jag orkade bara inte. Jag ångrar mig. Jag mår så dåligt att inte ens stora mängder dödligheter funkar. Gråter och bankar huvudet i väggen. Jag vill itne sova. Sov inatt men jag HATATATATATATATA6TAR SÖMN sen jag föddes. Ville inte säga hur dåligt jag mådde för J, han skulle få skuldkänslor. Jag vill inte ens spela tvspel. Jag vill bara ligga på sängen och gråta eller ha självdistans och slicka på saker. Kan knappt gå men ändå är ångesten så stor. Jag vill bara skada mig själv. Jag vill VERKLIGEN inte sova jag hatatatatatattatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ju det. Saknar J, ångrar att jag inte följde med. Lyssnar på noise och vill dö. Jag kan inte vara här ensam. Ska INTE skada mig för J skulle aldrig förlåta mig. Fan jag är trött ska slå mig i huvudet. JAG VILL INTE MER. Hur faaaaaaan kan jag fortfarande ha panikdödsångest när jag käkat så mycket piller att jag knappt kan gå. Det är hemskt. Jag kan saknar honom. Kommer han itne hem inatt vet jag inte vad jag gör. Han måste. Jag mår så dåligt, jag vill bara skada men NEJ. Det räcker med att det är tredje dagen utan mat. Orka blogga. Nu ska jag bli full.
 
 
 
 
(det är så jäla kallt.) Vill inte mer. Vill inte mer. Jag har aldrig velat.
 
 
update: tror jag ska öve lite fobihantering heheheheheh. update: tror jag ska öve lite fobihantering heheheheheh Om jag hittar, just nu dricker jag absinthe. Jag hatar fan alkoholsmak, så jävla äckligt.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0