White Penis

Sista inköpen på rean
Nu fick det tyvärr bli slut på shoppingen för jag har nu bara pengar så det precis räcker till alla räkningar den här månaden D: Fast.... jag har ju handlat rätt mycket på rean även enligt mina mått så det är väl inte så konstigt haha! Har sen sist köpt detta:
Jeanstoppen fast i svart/orange
 
Den här klänningen! En panda :3
 
Leggings med ankarmönster. Kostade typ 15$ så jag ba what the hell, köper dem fast ankare inte riktigt är min grej.
 
Trasiga shorts.
 
Tröja nr.2! Syns inte så bra på den här bilden men den har babylejon på sig. Nr 4. funderade jag på också men blommigt är inte något jag känner att jag använder så ofta så jag valde den andra iztälletttt :*
(Plus Ms present men om hon mot all förmodan läser min blogg så lägger jag inte upp en bild på den!)
 
Det jag är lite butthurt över att jag inte haded råd med är detta:
Så jävla gulligt linne <3
Och typ finaste klänningen någonsin! Jag har dock försökt skämta mig till denna som min "free gift" men jag vet inte om de går med på det hahaha. Lovar att jag hade stuckit kanyler i ögonen på mig själv (a la dead space 2) om jag inte hade varit så himla chill idag. Hur kan jag INTE köpa den klänningen?!? Den som ändå visste var min plötsliga självkontroll kom ifrån va? Känner mig vuxen och duktig :')
 
edit: varför hamnade all text i rubrikrutan!??1 ORKA FIXA.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback

RSS 2.0