White Penis

Du kan va flipprig i skallen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag hatar skägg. Behövdes många a:n i den meningen. Min sambo har just nu skägg och det är så äckligt. Vägrar att pussa sambon då skägget är så äckligt. Haha.

Har så ont i magen idag att jag tror jag dör. Eller inte dör, men blir invalid kanske. Får aldrig mer äta linssoppa två dagar i rad! Magen blir mycket mycket arg på mig och det är inte kul någonstans. Så jobbigt. Vill döda magen. Typ käka propplösande medle så jag får operera bort hela skiten och ha en tarm utanpå bröstkorgern om jag trycker ner mat i. Då blir man ju smal också. SKOJA BA jag vill gärna ha en mage. Ville bara avreagera mig lite på fanskapet.

Vi skulle ha gått upp vid 8 idag men så hade jag drömt helt knäppt i natt så min sambo inte kunnat sova så nu är vi jättesena med allt. Haha. Har min speldag idag och det betyder FUNFUNFUN. Bästa saken i livet. Det är fan spelaredagen det. Värsta saken i livet är dagen då man måste duscha/bada/tvätta håret så den skjuter jag upp hehehe. Vill ha ett hår som aldrig blir fett eller smutsigt, sjukt värt. Ibland funderar jag på att raka av mig hårert igen för då orkar jag tvätta det och slipper vara flottigare än min flottiga pizzakatt (dvs Kali, som gillar pizza men inte att tvätta sig! Har aldrig haft en katt som är fet i pälsen tidigare.) men jag vill ju ha långt hår nu, haft kort i så många år att jag tröttnat på det. Nu vill jag ha dreads tror jag! Fast lösa då, inte mitt riktiga hår som dreads. Verkar läskigt. Jag har vågat något idag btw! Jag skickade ett mail till en tjej som sökte folk att styla i något skolprojekt haha. Jag var dutkig nu så då förtjänar jag en extra medicin tycker jag, fast jag får väl ingen buhuhu ;)
....Nu svarade hon jag mailade..... Hon tycker att vi ska hålla kontakten tills det är!!!1 <3 OMG. Kom på nu att det kansk inte var världen smartaste grej att göra eftersom det är i Stockholm och dagen efter jag ska gå på klubb. Haha. Men jag har aldrig yrkat på att jag inte skulle vara sjukt impulsiv heller. Någon här hemma är visst itne så nöjd med min impulskontroll men så länge jag själv itne stör mig på det så bryr jag mig faktiskt inte nämnvärt. Det är ju en stor del av min personlighet, just det där impulsiva och dampiga <3 DÖR på folk som inte fattar att jag har ADHD när de träffar mig, de måste vara blinda och döva. Så illa är det hehe. Men nu vet ni det, ni som inte änu träffat mig, så ni får inte störa er på min kassa impulskontroll eller tjattrande om vi ses. Jag tjattrar faktiskt om intressanta saker så ni kommer inte bli uttråkade!!!1 Min hjärna är lite som den här bloggen, fast värre, och jag är expert på att säga för mycket i för få meningar. Ungefär.

Vet ni vad jag gillar?!?! Jag gillar 60-talet. Ni får en sån låt sen tror jag. En från England kaske för jag gillar England. Eller ja, alla engelskspråkiga länder för det är så lätt att prata med de som bor där ehe. Kina var jättesvårt för jag kunde säga max fyra ord. Det var: katt, vegetarian, hej och hår. Mao och Mao betyder både katt och hår. KATT OCH HÅR. Alltså hett Mao-gobben FINT HÅR enlgit guiden. Det tycker jag inte passar in alls, för Mao hade ju inte direkt fint hår. Mao hette INTE katt fick jag förklarat för katt hette "maaaaaaaaaaaaaaaao" och Mao heter ju "mao". När man sa "maaaaaaaaaaao" till en kines och pekade på en bild på en katt så blev de helt uppspelta och skulle börja konversera med mig. Jag kunde faktiakt säga "förstår inte prata" eller något liknande också men det var helt komplicerat och svårt att säga så jag minns inte hur man sa det. Men folk skrattade rätt mycket när jag sa det, för de örklarade för guiden att de trodde jag kunde kinesiska för jag bröt inte när jag sa maaaaaaao och schesudååååå eller tschetsche. Fan, det skulle ju varit skitsvårt att prata bruten kinesiska när man bara säger ett ord i taget hahaha. Dock lyckades min mammamed det, men hon lyckas ju inte ens förstå engelska i usa så det måste väl vara hon för att lyckas med den praktbragden. Gissa om jag skändes när de inte fattade vad folk sa och alla trodde att de var retarrrrds :((( Nerå, jag kände mig bara skitsmart och asbra på engelska. Fast det var jävligt störigt när mamma inte fattade vad en kille som prattade sådär gangstahhhh sa eftersom han VAR gangsta as fakk. Pistol i byxorna och allt. Blev lite rädd när han kom fram för jag trodde att han kanske ville skjuta dumma turister med den där pistolen. Fast han ville bara säga att jag var snygg HAHA. Sen sa han något om att mamma borde vara stolt över att ha en så "bjutiful dawgtah" och då sa hon till mig "PRATAR HAN ENGELSKA?!?1 VAD SÄGER HAN!?!?!?1" och då blev det pinsamt eftersom han var läskig och lite snygg och hade ett gäng och en pistol med sig.
Hejrå.



(ABRUPT SLUT. Men jag orkar inte skriva något pretto så ni får nöja er med det abrupta slutet och en bild på någon med mens.)


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0