White Penis

Belladonna.

Idag hade min katt mask igen. Inte en sån fin mask i ansiktet som Nemo har (älskade Nemo som btw har fått eksem på magen och måste ha salva. Hoppas verkligen inte det är allergi för då kommer han bli fet, hårlös och icke utställningsbar. han som blir veteran i år och kommer vinna allt!!!!1) utan äcklig mask i bajset. Hakmask för att vara mer exakt. Som antagligen inte alla vet så är parasiter min största fobi (en gång i tiden mitt största intresse och jag hatar mig själv för det för jag kan allt om dem och är därför mycket medveten om hur äckliga de är.) och jag vill helst inte ha parasiter i min lägenhet!!!! Gråter av skräck om jag ser en fästing t.ex. Passar en hund lite då och då, Zimba, och en sommar hade han tappat världens fetaste äckelfästing på hallgolvet. Jag vägrade att ta av mig skorna eller klappa hunden på en månad efter det, för tänk om jag skulle trampa på en fästing, eller ännu värre, KLAPPA en fästing :(((( Men det värsta jag varit med om när det gäller parasiter måste vart när Kali spydde upp en mask för första gången. Den var tio cm lång och SNURRADE runt. En äcklig jävla piskmask var det. Det låter kanske lite kul men det var det inte. Jag grät i en timme och vägrade lämna mitt cp-hörn i vardagsrummet (cp-hörnet är det hörn jag går till om jag får panik över något, Då ställer jag mig och flaxar fjantigt med armarna och hyperventilerar och är allmänt autistisk och cp hahaha. Inte kul när det händer men alltid annars. De som ser det brukar inte skratta, de blir oroliga eftersom jag aldrig annars beter mig särskilt cp och misstänker antagligen en stroke eller akut sinnessjukdom.) tills mamma kommit med masktabletter, matat katten, diskat kattlådan och mutat ut mig med en hundralapp. Pinsamt men sant :( Om jag skulle få mask skulle jag nog sprätta upp magen med en mattkniv eller dricka en blandning av saltsyra, väteperoxid och fun light. Så illa är det. Nog om mask nu. Nu funderar på att köpa läppstift i någon färg jag aldrig testat innan. Typ brunt. Fast det är nog jäääävligt fult. Kör kanske på blått istället. Har även ett behov av vitt puder. Låter som om jag vill se död ut, haha. Bl¨å läppar och kritvitt i ansiktet. Men det är fint att se död ut. Hatar att vara brun eller se mänsklig ut. Vill veta hur Michael Jackson gjorde för att bli vit. Om jag får reda på det (säg inte vitligo för då slår jag dig. Får man vitligo blir man fläckigt vit, inte kritvit/grisrosa över hela kroppen!!!!!!!1) så tänker jag bli vit som ett papper. Haha.

Har typ slutat använda facebook nu också haha. nackdelen med det är att jag därför också slutat använda mina vänner till att träffas med. Jävla folk som bara ska finnas på facebook då. loggar in nu och jag hoppas verkligen inte att inte att jag har 4543067 friend requests eller tjuggefemm meddelanden och trettio händelser..... HORA, Hade 27 händelser och en friend request HAHA.


Nä nu orkar jag inte blogga mer. Pusshej.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0