White Penis

Fainting toad.

Hejhej. Gick väl hyfsat igår. Allt utom min pojkvän gick bra. Försöker förbereda mig på hur det ska bli när jag blir singel men det går inte. Vill ju inte vara singel.

Ska i alla fall försöka bli skitsnygg tills dess så jag kan dissa alla som vill försöka ragga på mig. För jag ska fan inte ha ett förhålande på 1000000 år efter det här är slut. Nej, jag ska sitta hemma och dricka och röka och ha det skitbra! Typ som igår. Haha. Fy famn vad sepesepe jag blev. Gick runt barfota i snön och skrattade så mycket åt att en fitta är motsatsen till liemannen att jag var tvungen att gömma mig på toa HAHA. Måste festa med samma folk igen, hade det riktigt lyckat faktiskt. Allt förutom min kille då, som var tvungen att bråka in public.

Sen åt vi pizza och det var så gott att jag tänker äta det igen idag. FETTO. Har även försökt göra glass men den är inte fryst än då min glassmaskin är pajjjjjj och jag får använda frysen buhu. Tror den blir lite väl mastig eftersom det bara är grädde, socker och vaniljvisp i den. HATTA.


Nej, nu måste jag sminka mig och gå ut och köpa mat. Hörs.


Ps: VILL TRÄFFA MATHILDA SNART, SKA BLI FAB SOM FAN.


Kömmentarer
Postat av: Zara

Du verkar vara så extremt värd en stor kram med nybakt kaka till. Skickar ett cyberspace-bud. Kan inte annat än att se mig själv i tron av att ens eget pizzabeteende är muppat. Du är en av få som verkar reagera helt normalt på allt onormalt. Man kan ju inte göra mer normalt än att reflektera tillbaka samma skit.

2012-01-23 @ 21:42:25

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0