White Penis

Go progress chrome.






HAHAHAHAHA MEN SLUTA JAG DÖR <3 Hur är man kokt i skit? Tycker det är underligt att jag inte hört uttrycket förut då jag också är från Alingsås. För det är väl du bor? Tråkigt att du inte vågar skriva ditt riktiga namn dock, jag hade kunnat skriva lite mer personligt till dig i så fall, kanske dra hem till dig på en fika så vi kunde reda ut det här med roliga uttryck lite? Hör av dig igen med adress osv så vi kan ta och ses någon gång! Och om nu detta faktiskt är ditt riktiga namn så tycker jag att du har ett jävlgit tramsigt namn. Faktiskt.
Och förresten, du vet att det finns något som heter skämt va?
---------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag shoppa saker med madde. Blir nog inte så mycket shopping för min del eftersom jag har 33 kr på kontot men jag får i alla fall ett skäl till att promenera typ en mil idag. Då får jag unna mig lite falafel, men det är tveksamt om jag vill ha någon nu när jag smakat riktig falafel hos sofie i skåne. De var helt gröna inuti!!!!! Och cpgoda.
Nu ska jag spela lite mer tvspel, kanske äta en chilinöt och sen dra på mig smink och kläder. INTRESSANT VA?!? Har även 2 grejer inbokade någo helg framöver och det är sjukt svårt att välja men ja måste. Fast inte idag.

LOL på hur inglägget under detta ser ut. Vad har hänt med det?!?

Kömmentarer
Postat av: Michelle

Haahha åååh, kokt i skit är ett så jättefult uttryck så jag dör ):

Din bakgrund är så fancy att jag smäller av lite. Helt jättefin verkligen, do want it ):

Possss

2012-01-17 @ 14:11:41
URL: http://rainbowmakeup.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0