White Penis

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

"Alltså, jag önskar att det fanns ett litet hus där man kunde stänga in alla som våldtar och snor varandras saker. Då kan de ju våldta varandra och sno varandras saker istället!"
"Det finns redan."
"Va? Var?!??"
"Överallt. Det kallas fängelse."

Ok riktigt så lät det inte men nästan för jag är inte så dryg mot folk jag gillar
Failade lite idag, skulle ha min lilla "nu väntar vi en vecka så har vi något att längta till"-dag men istället blev det" fuck dat I don't give a fuck about the law" och nu sitter jag här igen. Och tänker beställa kläder för 404 AUD där hälften är typ 20cm för litet HAHAHA. Jag är beroende av att shoppa kläder som är flera storlekar för små, de stora storlekarna avskräcker mig och jag hoppas på att få kunna passa i de små. Kommer inte bli av misstänker jag, så vet du med dig att du har 78-84cm runt höfterna så får du nog köpa kläder av mig om ett år eller så ;*

Nästa etapp: spela Skyrim och försöka bli mer flippr. Har hört att apokalypsen kommer så snart bygger jag en bunker. SKOJA BA, har inte råd med en bunker för jag köper kläder för pengarna istället!!!1
Glasögon för 3700:- THAT'S HOW I PARTY.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0