White Penis

Got a party to go to and I'm the only one invited.


By the way,
did I tell you that I loved you?
Oh if I didn't I'm so sorry.
You know I,
I really,
I really meant to tell you.
It's O.K. there's no need to hurry.
But the bed is full of memories,
full of memories of you.
Oh I've tried to get them out but,
but there's nothing I can do.
Oh if I knew the moon I'd ask him,
Shine his light in through your window,
and send your body home to me today.
Hey,
I feel this night will never end,
and I will never see the day,
Oh I was nothing when you came,
I'm no-one now you've gone away
Oh all I do is O.K.
All of my nights,
and all of my days.
Oh-oh if you came home right now,
I'd run away,
Run away,
Run away.

Igår köpte jag mat. Idag åt jag upp lite rester av det jag lagade igår och mår nu dåligt överallt. Går väl över snart. Tycker jag känner att det fräter i skallen lite. Hiiihihihi. Skoja ba. Om det finns ett liv efter detta ska jag bo i helvetet och äta glass. Nu komemr det snart några timmar där man blir :DDDDD sen blir man .___. i några timmar och sen :DDDDDD igen innan man ska somna eftersom NÅGON här är en pussy och inte kan stanna uppe längre än till klockan 12. När jag blir stor i höst kanske ska jag skapa en helig graal (GRÖN ELD. GUDARNAS AMBROSIA.) och dricka ur den och slippa dig. För den har den otroliga effekten på mig, att jag skiter i allt jobbigt. Det finaste jag vet är att vara flitig och arbetsasm och lugn och glad och hyper samtidigt. Jag kom på att den var grön igår på natten när jag inte kunde sova. Det och att jag läste det i en bok en gång, att elden var grön när den brann upp och att det är en lukt man lär sig älska. Jag ba "LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL fan vad sant." För jag saknar den. Det luktade lite giftigt, kanske ammoniak. Jag gillar lukten av rengöringsmedel, svavel och ammoniak. Jod. Kanske fosfor. Underbart. När jag har min graqal ska jag färga en rosa eller babyblå och det ska bara vara min. Ingen annan ska få den. Någon kan ju ta den. Ingen får ta min graal. Mitt jävla ymnighetshorn fyllt med fakkin jävla nektar. Nektar! Det var nästan bättre. Va ere du har där? Åh, det? Det är bara min nektar. Jag fick problem förra året. Det var underbart. Jag ba "snela gief?" och alla andra ba "NÄ trollolol" sen åkte jag hem och lipade hela vägen hem för jag ville juuuuuue mörda. Eller inte. Bara flippra. Skulle kunna tänka mig att dejta en fulefan. Fast helst någon av de vanliga kategorierna är nog bäst: Antisocial psykopat eller mesig fjant jag kan köra med som jag vill. Båda två har sina för och nackdelar, här listar jag några av dem (de har alltid samma egenskaper haha that's how I roll.)

Antisociala psykopaten

Fördelar:
Klurig i allmänhet
Asfin kropp
Kan vara hur gullig som helst och ge en fina saker eller upplevelser
Världens bästa på att knolla
Smart
Folk kan vara rädd för den (<- bra om man blir mobbad av nassesvinen och ens pojkvän ser ut som världens största meganazi fast han inte är det och dessutom är helt jävla psykotisk och aspackad jämt hehe)
De gillar att flippra!
De gillar även alkohol.
De gillar ALLTID musik.
De kan massa roliga saker och blir inte rädda för en när man säger vad man gillar att göra egentligen men som man aldrig gör för det är badbad.

Nackdelar:
Asful insida
Kan försöka döda dig om du inte ser upp
HATAR dig innerligt efter något år
Tröttnar snabbt på allt
Knollar bara på konstiga sätt
Snor dina pengar/ditt liv/vad som helst bara det är ditt
Tvingar en till saker
Får alltid som de vill
Tror att de är bäst
Tror att du är cp
Folk brukar hata ditt psyko efter ett tag när de märker hur det beter sig.
De tror inte på dig när du säger saker.

Fegisen (a.k.a när jag beter mig som en jävla psykopat)

Fördelar:
Man kan lura'n
Man kan sno dess saker
Man kan vara våldsam och elak och tvinga personen till att göra saker och sen skratta.
Personen är alltid i beroendeställning till dig eftersom du är så jäääävla bäst.
Du behöver aldrig någonsin hålla ett löfte!!!!1 omgomg.
Du kan komma dit full

Nackdelar:
Kan inte knolla. INTE ALLS.
De tråkar ut dig efter ett tag
De är mesiga och har ingen egen vilja.
De blir aldrig arga för de vågar inte för du är så jävla creepy loooooooool
Jag har ännu inte mött en mes som kunnat dricka lika bra som mig.
Eller flippra. De flipprar aldrig. Gör de det så dör de säkert.
Ingenting tål de, ingenting alls.
Man får ingen utmaning med dem.
Ens eget våldsamma och psykotiska beteende eskalerar till extrema nivåer
De är så lätta att hata. Punkt.
De är alltid fula och du är endast med dem för pengarna
Man beter sig bara dumt med dem, folk hatar dig om du beter dig dumt.
Tja, du blir helt enkelt precis som den första kategorin människor du brukar dejta.

Jag tror att de antisociala dumhuvudena vinner. Det eller singel 4 evvah. Tror singel vinner. Man kan knolla ändå. Och få pengar! Man slipper ju bli kallad för saker eller nästan döda någon bara för att det är kul. (Hahaha det är kul! Askul! Ni vill inte träffa mig när jag är arg.)

Återigen ett högst normalt inlägg av yours truly. Hejjedåe.




Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

ALLTSÅ jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste "knolla" ahahahahah <3 Typ hörde det i huvudet och tyckte det var askul hahaha mvh normal bryyyyd med asbra humorrrr

2012-06-19 @ 16:10:06

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0