White Penis

I want to stay this way forever.

Fin morgon. Vaknade av att jag blev petad på. Solen lyste in och allt var som förr. Dum som jag är beter jag ju mig som förr. Är söt och gullig och leker oförstående fast jag menar annorlunda. Jag är fan elit på att leka liten och dum haha. Fast lite sådär naughty.

Klockan är 11:11 och då får man önska sig något. Dock brukar et jag önskar bli tvärtom så jag vågar itne önska mig något. Om jag önskar tvärtemot vad jag vill slår det kanske in. Önskar mig dispens och hoppas på det bästa. Finns nämlgien saker man kan få på dispens. Fast jag önskar mig nog hellre bakåt i tiden. Och att jag varit bättre på allt. Samma ljus då som nu, på morgonen, och man önskar att man var lite smartare och logisk och kunde skita i dem men man vill ju liksom för de är aldrig snälla. Och när de är det måste man ta tillfället i akt för det kanske dröjer flera dagar tills man får snällhet igen. Vill ju bara bli eeeeeeeeeeeeelskad. Haha, nä. Eller jo men inte så.

Men jag har ju en tjerlek över all tjerlek. Stjärnorna har aldrig riktigt försvunnit och den där känslan av kärlek i hela kroppen är så vacker.

Mitt liv är lite såhär: "Hallå det händer inget, det händer inget, dethänderingethänderingeOHSHIT nu hände det. GE MIG ALLT DU ÄGER NU FESTAR VI."

Vill så jävla gärna träffa mer folk, blir pirrig bara jag tänker på att jag kanske kan få massor med nya vänner i år :D <3 Tyvärr finns det en person i mitt liv som hatar typ 5 pers för att de var på fel ställe på fel dag men jag vågar inte säga som det är till dem för då tycker de säkert att jag är osjälvständig och dum oh lite ägd kanske. Så jag bortförklarar mig. Pinsamt, för två av dem verkar så himla snälla och jag ska försöka träffa dem i smyg (tror inte de läser bloggen men om de gör så FÖRLÅÅÅT MIG jag gillar er egentligen ok, vill bara ha husfrid!) och då ska vi bli jättebra vänner och kanske ge varandra saker :D Bra idé omv ad vänskap är, haha ge varandra saker? Typ skor då eller? Jag är tyvärr så snäll att jag gör det. Ger folk saker för tusen spänn om det vill sig illa. Så är jag pank sen och hatar mig själv men vännen är jätteglad och minns mig ju så det är ok. Hänger väl ihop med mobbningen som barn, man fick köpa folks lojalitet hahaha. Mest med läxlösning, nu gör jag det mest för att jag tycker att det är så kul att folk blir glada över att få något. Kan vara bara en öl eller värsta dyra parfymen, de som är snälla tillbaka ger mig något i present också men vissa är helt dumma och ger mig bara skäll :')
Jävlar vad jag är bra på relationer azzå!!!!!!!!!!!11

Nej nu får ni en rolig bild. SÄMST HUMOR EVVAH.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0