White Penis

AWITHATEETHA.

Alla gillar när man flippar ur. Vill ni höra mer om flippar? Vill ni det? Ni kan få veta varför jag inte kan lyssna på Something In The Way utan att må dåligt, vill ni det?

Jag lyssnar nu för att få inzpo haha. Men ja, det är lite pga att Kurt låter så lessen i ögat och sjunger lögner om fiskar men största orsaken är att jag flippade ur rejält en gång när jag lyssnade på den en hel natt. Stängde av bandspelare, det var när jag bodde hemma typ -07 så det var inte -97 direkt haha. Trodde jag skulle sova men ickepicke det gick inte för väggarna började rasa och allt hade tänder som högg och rummet sjöng SOMETHING IN THE WAY OOOOOOOOOOHOOOO och jag slog av några tänder från garderoben med mitt baseballträ innan jag barrikarderade fönstret med den. Sen gömde jag mig under tcäket (det kändes som omdet innehöll ett effektivt kraftfält) och sen somnade jag och vaknade och allt var nästan vanligt. Sen var allt det roliga slut för tillfället. GORY GLORY END OF STORY.

Visst var det en bra berättelse? Helt sann också, det var hemskt då men kul nu :DD

Tur som fan att jag inte hörde with teeth, då hade jag dött.

Ps: bokhyllan fick inga skador och hade inte tänder efteråt. Inte idag heller, den står i sovrummet och är helt tandlös och mild som ett lamm. Min rättstavning är trasig så jag stavar väl bara fel kukikuk.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0